شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 33203
دبیر هیئت کشتی استان قم خبر داد

اعزام کشتی‌گیران طلایی قم به مسابقات بین‌المللی ترکیه

قم نيوز : قم نگار: دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام سه قهرمان طلایی کشتی قم به مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام جمهوریت ترکیه خبر داد.
اعزام کشتی‌گیران طلایی قم به مسابقات بین‌المللی ترکیه
 به گزارش قم نگار، احمد رضایی امروز، اظهار کرد: کشتی‌گیران قم که در اوزان ۵۰، ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم مجوز همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات کشتی فرنگی بین‌المللی جام جمهوریت ترکیه را کسب کرده‌اند، همگی از قهرمانان طلایی کشتی قم و کشور به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: علیرضا نجاتی در وزن ۵۰ کیلوگرم، فرامرز پیامی در وزن ۵۵ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۷۵ کیلوگرم سه نماینده هیئت کشتی استان قم هستند که مجوز حضور در مسابقات سال ۲۰۱۵ کشتی فرنگی بین‌المللی جام جمهوریت ترکیه را به دست آورده‌اند.

دبیر هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: با وجود اینکه امسال مسابقات بین‌المللی کشتی جام جمهوریت ترکیه در هر دو رشته آزاد و فرنگی به انجام می‌رسد اما نمایندگان هیئت کشتی قم تنها در رشته کشتی فرنگی برای کسب مدال و قرار گرفتن روی سکوهای برتر به مصاف حریفان می‌روند.

وی ادامه داد: کارنامه نمایندگان کشتی قم بسیار درخشان است و نفراتی به نمایندگی از قم به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند که ان‌شاءالله در جمع مدال‌آوران قرار خواهند گرفت و مرغوب‌ترین نوع و رنگ مدال را برای کشتی استان قم در جدال با مدعیان حاضر در جام جمهوریت ترکیه به ارمغان خواهند آورد.

رضایی تصریح کرد: با توجه به حضور سه کشتی‌گیر استان قم در این مسابقات به دقت آخرین وضعیت برگزاری مسابقات بین‌المللی جام جمهوریت ترکیه را رصد می‌کنیم، خوشبختانه اکنون هر تمامی آنها در اوج سلامت هستند و قطعا با درخشش در این پیکارها، شایستگی خود را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی جوانان در سال ۲۰۱۶ به نمایش خواهند گذاشت.

وی یاد آور شد: رقابت‌های بین‌المللی جام جمهوریت ترکیه با حضور کشتی‌گیران کشورهای مختلف جهان از نخستین‌روز آبان ماه به مدت سه روز در این کشور برگزار خواهد شد و امیدوار به کسب سه مدال از این دوره از رقابت‌ها هستیم.

دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به حضور کشتی‌گیران خارجی در این دوره از مسابقات جام جمهوریت ترکیه، عنوان کرد: علیرضا نجاتی، فرامرز پیامی و مهدی ابراهیمی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور موفق به کسب مدال طلای اوزان ۵۰، ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم شده‌اند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران قم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و پیش از اعزام به این رقابت‌ها در اردوی تیم ملی نیز حضور می‌یابند، ابراز کرد: ما در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور سه مدال طلا گرفتیم و در رده‌بندی تیمی نیز بین سه تیم برتر کشور ایستادیم.

رضایی در پایان اظهار کرد: قطعا رقابت کشتی‌گیران کشورمان با کشتی‌گیران شرکت کننده از تیم‌های خارجی حاضر در این رقابت‌ها می‌تواند موجب افزایش تجربه فرنگی‌کاران قم شود، یقینا مسابقات بالا خواهد بود و برای آماده‌سازی تیم ملی در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان نیز مؤثر است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaeune.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما