پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 24363

زندگی در نظام ولایت فقیه افتخار است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با اشاره به نظام ولایت فقیه گفت: مفتخریم که در نظام جمهوری اسلامی که متعلق به حضرت مهدی(عج) است، زندگی می‌کنیم.
زندگی در نظام ولایت فقیه افتخار است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گروه تخصصی شهید رجایی با اشاره به برکت و عظمت نیمه شعبان اظهار کرد: شب میلاد حضرت مهدی(عج) شب رحمت، مغفرت و استجابت دعا است.

وی به برنامه‌های اخیر در تهران اشاره کرد و گفت: پیش از وقوع طوفان در تهران از حضور حادثه‌ای آگاه بودم و اخطارهایی نیز در این خصوص دادم، وقوع طوفان و خسارت‌هایی که رخ داد نشان از حادثه‌ای است که پیش‌بینی کرده بودیم.

این مرجع تقلید به لطف و مهربانی خداوند اشاره و بیان کرد: اگر خداوند لحظه‌ای ما را به حال خودمان رها کند نابود می‌شویم و همه چیز را از دست خواهیم داد.

وی در ادامه به قوم عاد اشاره کرد و گفت: این قوم با کفران نعمت دچار عذاب خداوند شدند بنابراین باید حواسمان به کارهایمان باشد و بدانیم خداوند صاحب دنیا است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی به حجاب، عفاف و خیانت‌های موجود اشاره و خاطرنشان کرد: این امور بلا به همراه خواهد داشت، خداوند با کسی دشمن نیست، هر چه رخ می‌دهد به واسطه اعمال خودمان است.

وی با اشاره به اینکه خداوند نیازی به ما ندارد تصریح کرد: ما نیازمند خداوند هستیم و انجام همه امور در دست خداوند است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: شایسته است با خدا تعهد ببندیم و طلب مغفرت کنیم، زیرا همه چیز در گرو لطف خداوند است و رسیدگی امور ما نیز به دست او است البته او بشر را آفریده و قصد عذاب آنها را ندارد.

وی تصریح کرد: افتخارمان این است که در نظام جمهوری هستیم زیرا نظام ولایت فقیه است و متعلق به حضرت مهدی (عج) است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchxxni.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما