سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 24059

سود بدون ربا توسط بانک‌ها از مردم دریافت شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: کارکنان بانک‌ها باید سعی کنند که بر اساس بانک داری اسلامی فعالیت کنند و در این راستا سعی شود که سود اسلامی و بدون ربا از مردم دریافت شود.
سود بدون ربا توسط بانک‌ها از مردم دریافت شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بانک مهر اقتصاد قم با اشاره به اینکه در آستانه ۲۵ سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است اظهار کرد: مردم همیشه در این روز با امام خود و مقام معظم رهبری پیمان می بندند تا راه و مسیر ایشان را ادامه دهند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: طوفان روز گذشته نشان داد که همه هستی در اختیار پروردگار است و خداوند به وسیله طوفان بار دیگر قدرت خود را به مردم نشان داد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گناه مردم سبب نزول بلایا می شود عنوان کرد: در پیشگاه خداوند و در برابر خون شهدا و در کشور جمهوری اسلامی ایران مردم مرتکب گناه می شوند که خداوند روز گذشته اندکی از بلایای خود را به مردم نشان داد.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطر نشان کرد: طوفان دیروز یکی از بلایای آسمانی بود که مردم باید آن را جدی بگیرند و سعی کنند که برای اینکه بلایا خداوندی نازل نشود مرتکب گناه نشوند و به دستورات پروردگار گوش فرا دهند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه مردمی که خداوند و ائمه اطهار (ع) را قبول دارند باید شکر گذار نعمت های الهی باشند عنوان کرد: در حال حاضر همه کشورهای غربی سعی در این دارند که کشورها بر علیه ایران قیام کنند و به نوعی کشورها را با ایران دشمن کنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: بسیاری از افراد سعی دارند که مسلمانان را از بین ببرند و در این راستا سعی دارند کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود قرار دهند و شاید ایران تنها کشور اسلامی باشند که مستقل است و روی پای خود ایستاده است.

مرجع تقلید جهان تشیع بیان کرد: تمامی برنامه های جمهوری اسلامی ایران باید طبق احکام اسلامی باشد و اینکه در ایران به بانکداری اسلامی تاکید می شود به دلیل دوری و رفع ربا از جامعه است.

آیت الله علوی گرگانی گفت: کارکنان بانک ها باید سعی کنند که بر اساس بانک داری اسلامی فعالیت کنند و در این راستا سعی کنند که سود اسلامی و بدون ربا از مردم دریافت شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) پیام آور و راهنمایی مردم بودند اظهار کرد: همه مردم نیازمند راهنمایی و موعظه هستند و باید سعی کنند به دستورات الهی گوش فرا دهند تا در روز آخرت شرمنده پروردگار نباشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhye8.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما