شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 24418

منتظران مصلح خود باید مصلح باشند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: منتظران مصلح خود باید مصلح باشند.
منتظران مصلح خود باید مصلح باشند
به گزارش قم نیوز، اکبر بختیاری طی سخنانی ضمن تبریک دهه مهدویت اظهار داشت: نوع سبک زندگی ما می تواند امام عصر را از ما راضی کند.

وی ابراز کرد: فلسفه بعثت انبیاء و قیام حضرت مهدی(عج) خو گرفتن زندگی انسان ها با معیار های الهی و اسلامی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم با اشاره به اینکه در زندگی روزمره باید به طوری رفتار کنیم که مورد رضایت خداوند و حضرت حجت (عج) باشد، افزود: حریم های شرعی بایستی رعایت و احکام الهی بر جامعه حاکم باشد.

بختیاری ادامه داد: هرچه سبک زندگی ما از اسلام دور شود ما هم از زیارت امام زمانمان دور خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در این موقعیت حساس برماست که یک نگاه ویژه بر زندگی خود داشته باشیم، افزود: زندگی بر طبق معیار های اسلامی و الهی است که ما را به خداوند و امامان نزدیک تر می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اعلام اینکه این تفکر غلط است که ما هرکاری که می خواهیم انجام بدیم با این نگاه که امام زمان می آید و آن حضرت همه مسائل را درست می کند، بیان کرد: منتظران مصلح خود باید مصلح باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه ما نمی توانیم دست روی دست بگذاریم و منتظر باشیم تا آن حضرت ظهور پیدا کنند، ابراز کرد: ما باید با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر جامعه رنگ و بوی معنوی ببخشیم تا مقدمات ظهور آن حضرت مهیا شود.

وی افزود: با نوع سبک زندگی باید فریاد بزنیم که ما منتظر ظهور حضرت حجت هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم خاطرنشان کرد: آن چیزی که در حال حاضر مانع ظهور حجت می شود، هجوم دشمنان با به کار گرفتن ماهواره و اینترنت است که با این ابراز شیطانی در صدد تغییر سبک زندگی ما هستند.

وی در پایان با بیان اینکه جامعه ای که در منجلاب گناه غرق شد منتظر واقعی نخواهد بود، تصریح کرد: هرچه قدر خانواده ها از خطر ماهواره دور باشند، تفکر های غربی بر آن جامعه حاکم نخواهد بود و به معیار های اسلامی نزدیک تر خواهند شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciv5ar.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما