قم نيوز : قم نیوز: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر گروهک تروریستی داعش در کشور عراق را محکوم کرد.
استکبار و گروه‌های تکفیری بار دیگر در عراق شکست خواهند خورد
به گزارش قم نیوز،‌ در بیانیه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم آمده است: هربار دست استکبار از آستین گروه و گروهکی تروریستی بیرون می‌آید و بی رحمانه به جان و مال مردم حمله می‌کند و این بار نیز در کشور عراق گروه تروریستی داعش وحشیانه به برخی از شهرهای عراق حمله کرده و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نیست. این حملات وحشیانه علاوه بر قتل عام مردم بی‌گناه، موجی از ترس و وحشت را در بین مردم کشور عراق ایجاد کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر همگان آشکار است که علت روی آوردن استکبار به این جنایت‌ها در عراق، پیروزی مردم و دولت سوریه در انتخابات اخیر است که نقشه‌های مستکبران را نقش بر آب کرد، اما استکبار باید بداند اینجا نیز شکست دیگری خواهد خورد و مردم و دولت عراق با اتحاد و همدلی بر این وضعیت فائق می‌آیند و صفحه سیاه دیگری بر صفحات تاریخ مستکبران نقش می‌بندد.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه قم ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده عراق محکوم کردن حملات وحشیانه گروهک تروریستی داعش، مسئولیت این جنایات را متوجه گروهک‌های تکفیری می‌داند و از مردم و دولت عراق می‌خواهد در پرتو بهره‌مندی از رهنمودهای آیت الله سیستانی، با اتحاد و همدلی در مقابل گروهک داعش ایستادگی کرده و از این امتحان الهی سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwt9x.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما