سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : 24530

کتاب «معجم الاحادیث معتبرة» برگزیده شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از کسب عنوان برگزیدگی کتاب «معجم الاحادیث معتبرة» در بیست و هفتمین دوره کتاب فصل خبر داد.
کتاب «معجم الاحادیث معتبرة» برگزیده شد
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی با اشاره به بیست و هفتمین دوره کتاب فصل گفت: بنا بود این مراسم از سوی خانه کتاب پاییز ۹۲ برگزار شود که بنا به دلایلی مانند تعویض مدیران و نمایشگاه کتاب این جشنواره با تأخیر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره ۲۵ خردادماه در جهاد دانشگاهی تهران برگزار و کتاب معجم الاحادیث معتبرة در قالب هشت جلد به عنوان برگزیده انتخاب شد.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد:‌ این کتاب از علامه آصف محسنی است که از شاگردان برجسته آیت‌الله خویی محسوب می‌شد.

وی اضافه کرد:‌ از تمام احادیث معتبر در کتاب معجم الاحادیث معتبرة استفاده شده است و هیچ محل اشکالی به هیچ کدام از این احادیث وجود ندارد.

روحانی خاطرنشان کرد: تلاش نویسنده کتاب این است که تمام احادیث را با توجه به علم رجال و مباحث مختلف گزینش کند تا هیچ مشکل سندی نداشته باشد.

وی یادآور شد: حدیث پس از قرآن مهم‌ترین منبع است که شیعیان باید به آن تمسک داشته باشند و با این رویکرد تمام احادیث معتبر جمع‌آوری شده و به طور کامل دارای اسناد معتبر است.

مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: تمام ابواب فقهی که در این کتاب به آن اشاره شده؛ دسته‌بندی بسیار مناسبی دارد و مخاطبان می‌توانند به راحتی با این کتاب ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzk0x.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما