سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 24534

بازی رایانه ای "شلیک به حیله گران کثیف"رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه کتاب 57 از تولید و رونمایی بازی شلیک به حیله گران کثیف در قم خبر داد.
بازی رایانه ای "شلیک به حیله گران کثیف"رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل صادقی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص تولید بازی شلیک به حیله گران کثیف گفت:این بازی محصول موسسه کتاب ۵۷ است که ساخت این بازی دو سال قبل کلید خورد و ۹ ماه قبل نیز مجوزهای تولید را اخذ کردیم.

مدیر موسسه کتاب ۵۷ افزود:این بازی تحت وب در ۵ مرحله انجام می شود که در هر یک از مراحل از جوایز یک میلیون تا ۵ مییلون تومان طراحی شده است که کاربران با ارائه مشخصات خود وارد مراحل بازی می شوند.

وی تولید این بازی به زبان های مختلف جهان را از ویژگی های مهم آن برشمرد و عنوان کرد:این بازی در ۱۱ زبان زنده دنیا در محیط وب قابل اجراست که به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیا، فرانسه، ترکی، اردو،هندی، چینی و عبری طراحی شده است.

صادقی عنوان کرد:این بازی با هدف مبارزه با استکبار جهانی و تروریسم طراحی شده است که شامل مبارزه با قلعه کافرها، دوفدوفان، حقوق بشر آمریکایی، گردان لایف و داعش می باشد و ویژه گروه سنی خاصی نیست و همه می توانند در آن شرکت کنند.

وی در تشریح مراحل مختلف بازی گفت:موشک هایی به نام های خلیج فارس، ابوموسی، سجیل، فجر و زین‌الدین برای ضربه زدن به حیله گران کثیف طراحی شده و هر یک از مراحل دارای زمان بندی مشخصی است که موجب تمرکز خواهد بود و ۹۶ درصد به مهارت نیاز دارد و فقط ۴ درصد به شانس مربوط می شود.

مدیر موسسه کتاب ۵۷ اظهار داشت:این بازی در سراسر جهان قابلیت دارد و جوایز ارزنده ای برای کاربران داخلی تا خارجی از یک میلون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که از ۲۶ خرداد ماه تا ۷ تیرماه به صورت رایگان می باشد و پس از مدت تعیین شده باید برای شرکت در بازی و گرفتن موشک ،کتاب خریداری کنند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایتwww.ketab۵۷.ir در این بازی شرکت کنند بیان داشت:در جهت افزایش ضریب امنیت اطلاعاتی که در این سایت ثبت می‌شود سرور سایت در ایران قرار دارد و همچنین برای جلوگیری از هک آن یک تیم ۹ نفره سایت را پشتیبانی می نمایند.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkmni.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما