چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 24574

جدیت دستگاه‌ها در فعالیت‌های عمرانی موجب پیشرفت قم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: حوزه عمرانی دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است و دستگاه‌ها باید با جدیت در اجرای پروژه‌های عمرانی وارد شوند تا پیشرفت قم سرعت بگیرد.
جدیت دستگاه‌ها در فعالیت‌های عمرانی موجب پیشرفت قم می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی‌منش پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه مدیران حوزه معاونت عمرانی استانداری قم که با حضور مدیران و شهرداران مناطق صورت گرفت با اشاره به شیرینی مباحث عمرانی اظهار کرد: بهتر است حوزه عمرانی به هیچ وجه وارد مسائل سیاسی نشود در غیر این صورت با این افراد برخورد خواهد شد.

وی افزود: حوزه عمرانی با توسعه و آبادانی قم در ارتباط است و همه تلاش‌ها نیز باید در راستای این امر صورت گیرد.

استاندار قم با بیان حساسیت مباحث عمرانی خاطرنشان کرد: در این عرصه همه جوانب باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشکلی پیش نیاید و کارها به درستی انجام شود.

صالحی‌منش وظیفه معاونت هماهنگ امور عمرانی در وزارت کشور را نظارت میان دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: این معاونت بر فعالیت‌ دستگاه‌های امور عمرانی نظارت کرده و در صورت لزوم هماهنگی‌هایی ایجاد می‌کند و از آنجایی که استان قم دارای جایگاهی ویژه و فرا استانی است نظارت و دقت باید در این حوزه زیاد باشد.

وی تصریح کرد: در صورتی شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری محقق می‌شود که برنامه سند چشم انداز، برنامه پنج ساله و سند یک ساله را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار قم با اشاره به وظیفه نظارتی استانداری در استان تاکید کرد: برای موفقیت در کشور باید از رانت خواری، زیاده خواهی و اجحاف دستگاه‌ها به مردم جلوگیری شود و نباید کاری که برخلاف مصلحت نظام جمهوری اسلامی است، انجام شود؛ استانداری به عنوان نماینده دولت وظیفه نظارت بر دستگاه‌ها و عملکردهای آنها را بر عهده دارد.

صالحی‌منش به عدم وجود تداخل در کار دستگاه‌ها اشاره و بیان کرد: نباید مسائل سیاسی بر فعالیت‌های خدماتی و عمرانی تاثیر بگذارد.

وی یادآور شد: امیدواریم حرکتی برادارانه، مجاهدانه و متقابل میان دستگاه‌ها و مسئولان امور عمرانی ایجاد شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbasb5.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما