پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 24613

مدافع صبای قم راهی استقلال خوزستان شد

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم در پی پایان همکاری با نماینده قم در لیگ برتر فوتبال راهی تیم فوتبال استقلال خوزستان شد.
مدافع صبای قم راهی استقلال خوزستان شد
به گزارش قم نیوز، مجید حیدری مدافع اراکی تیم فوتبال صبای قم پس از چند فصل حضور در تیم فوتبال صبای قم به همکاری خود با این تیم خاتمه داد و راهی استقلال خوزستان شد.

حیدری که در زمان حضور عبدالله ویسی در صبا از فجر سپاسی به این تیم آمد در چند فصل حضور خود در صبا از مهره های قابل اتکا و کلیدی صبا در خط دفاعی این تیم محسوب می‌شد.

مشخص نیست صمد مرفاوی نظری روی مجید حیدری برای فصل جدید نداشته و یا حیدری پیشنهاد بهتری از استقلال خوزستان داشته که حاضر نشده قراردادش را با صبا تمدید کند اما در هر صورت این بازیکن خوب صبا ، امسال با پیراهن آبی های اهواز در لیگ برتر حاضر می‌شود.

حیدری فصل گذشته در ۱۸ بازی برای تیم فوتبال صبا به میدان رفت ضمن این که پیش از آن در ترکیب تیم های پاس همدان و فجر سپاسی در لیگ برتر فوتبال بازی کرده بود.

حضور پیروز قربانی و احمد مهدی زاده در صبا که به ترتیب از راه آهن سورینت و ملوان انزلی به این تیم پیوسته اند خلا حضور حیدری را پوشش می دهد البته به نظر می رسد مجتبی مبینی پور مدافع قمی سابق صبا که این روزها در ترمین صبا حضور دارد هم به زودی به جمع مدافعان صبا می پیوندد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmvd0.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما