چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 4706
فرزانه:

صبا برای شکست پرسپولیس نیازمند حمایت تماشاگران است

قم نيوز : قم نيوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: شکست هفته قبل برابر خوزستان یک اتفاق بود ولی امروز با حمایت تماشاگران قمی پرسپولیس را شکست می‌دهیم و به این حمایت نیازمندیم.
صبا برای شکست پرسپولیس نیازمند حمایت تماشاگران است
به گزارش قم نيوز، حمیدرضا فرزانه با بیان اینکه بعد از پشت سر گذاشتن باخت سنگین هفته بیست و پنجم مقابل تیم فولاد خوزستان به دنبال سه امتیاز دیدار با پرسپولیس هستیم، تصریح کرد: تیم ما هفته گذشته در خارج از خانه تنها از نظر کسب نتیجه خوب کار نکرد و الا بازی خوبی مقابل فولاد نشان دادیم اما این بازی حکایت دیگری دارد و می‌خواهیم با کسب سه امتیاز از پرسپولیس به مکان چهارم جدول برگردیم.

در خانه محکوم به پیروزی هستیم
وی در ادامه با اشاره به حساسیت‌های بازی امروز مقابل پرسپولیس بیان کرد: پیروزی در این دیدار می‌تواند تیم ما را از بهتر از گذشته کند زیرا ما خانه محکوم به پیروزی هستیم و به فولاد نیز با بدنشانسی نتیجه را واگذار کردیم به همین خاطر با انگیزه برد پرسپولیس بازی می کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با اشاره به وضعیت این تیم در آستانه دیدار امروز، افزود: بازی آسانی با تیم فوتبال پرسپولیس نداریم و با اینکه آنها تا پایان هفته بیست و پنجم در مکان هفتم هستند اما جایگاه ما با شکست این تیم در جدول بهتر می‌شود.

در بازی برگشت حق دست کم گرفتن پرسپولیس را نداریم
وی عنوان داشت: پرسپولیس تهران تیم خوبی است و در مسابقه رفت نیز بازی مشکلی با این تیم داشتیم، به نظر من در بازی رفت کم تجربگی تیم ما منجر به شکست تیم ما شد، به همین خاطر حق دست کم گرفتن آنها را در بازی برگشت نداریم.

فرزانه بیان کرد: ما باید باخت در هفته گذشته مقابل تیم‌ فولاد خوزستان را کاملا از ذهن بیرون کنیم و با اقتدار و با هوش بسیار زیاد بازی کنیم تا بتوانیم در این دیدار مهم برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران به سه امتیاز مسابقه برسیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار امروز با پرسپولیس ، یاد آور شد: ما با انگیزه در تمرینات برای این بازی آماده شده‌ایم، در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم بازی پرقدرتی را در مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم.

تاکتیک های ویژه صبا برای دیدار با پرسپولیس
مدافع تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه در تمرینات تاکتیک‌های ویژه این دیدار را مرور کرده‌ایم، اضافه کرد: مقابل تیم پرسپولیس بازی بسیار خوبی ارائه خواهیم کرد، به خصوص اینکه نقایص بازی قبل با فولد را رفع کرده و از تماشاگران نیز انتظار حمایت داریم.

وی عنوان داشت: صبا امسال تیم بسیار خوبی است که از داشتن بازیکنان با انگیزه زیادی برخوردار است، بنابراین پرسپولیس در مقابل تیم ما کار آسانی در پیش نخواهد داشت، بنابراین باید ناکامی بازی قبل را فراموش کرده و بازی خوبی انجام دهیم.

دیدار صبای قم و پرسپولیس عصر امروز در هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال در شهر قم برگزار می‌شود.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.ua5ct1ayqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما