يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 2463
اصغری:

اسرائیل از ترس ایران روز و شب نخواهد داشت

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران با در اختیار گرفتن پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا نشان داد که اسرائیل دیگر از ترس ایران روز و شب نخواهد داشت.
اسرائیل از ترس ایران روز و شب نخواهد داشت
به گزارش قم نیوز، حسام‌الدین اصغری حسامیه امروز با بیان اینکه تجاوز هوایی آمریکا به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز به حقوق بین‌الملل کشورها است، اظهار کرد: نشاندن این هواپیما توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اقتدار نظام را به اثبات رساند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر اقتدار نظام را به رخ جهانیان کشاندند، تصریح کرد: امروز جهان شاهد عظمت و اقتدار ایران در برابر استکبار جهانی است و به‌دست آوردن پهباد پیشرفته جاسوسی آمریکا دستاوردهای بسیار زیادی برای کشور ایران به ارمغان خواهد آورد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اقتدار ایران را کتمان کند ولی این حرکت سبب شد تا نظام جمهوری اسلامی و قدرت آن در افکار عمومی جهان مطرح شود و در عرصه نظامی نیز بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح کشور برای دشمنان ایران در منطقه و جهان به اثبات رسید.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بارها اعلام کرده بودند که این هواپیما شاهکار اطلاعاتی آنها به شمار می‌رود، تصریح کرد: این هواپیما به صورت کنترلی اداره می‌شد و به نحوی تهیه شده بود که اگر به دست کسی بیفتد به صورت خودکار منفجر شود ولی نشاندن این هواپیما به صورت سالم توسط نیروهای مسلح کشور نشان می‌دهد که دانشمندان ایران به فناوری این هواپیما دست یافته‌اند.

اصغری با بیان اینکه نشاندن پهباد جاسوسی آمریکا این پیام را برای جهانیان به همراه دارد که با وجود تحریم‌ها ایران توانسته است در تمام عرصه‌ها به ویژه سایبری به این قدرت برسد که شاهکار امنیتی آمریکا را به‌ راحتی به اختیار خود درآورد، خاطرنشان کرد: این حرکت نیروهای مسلح برای دوستان جمهوری اسلامی ایران پیام شیرین و برای دشمنانش تلخ‌ترین پیام‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

وی اضافه کرد: این حرکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اسرائیل دیگر روز و شب نخواهد داشت و ایران می‌تواند به‌راحتی با هرگونه تهدید و تجاوزی مقابله کند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در کنترل گرفتن پهباد جاسوسی آمریکا در بحث اقتصادی نیز برای این دستاوردهای خوشی به همراه خواهد داشت، اظهار کرد: این حرکت نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در اوج مظلومیت و با دست خالی توانست پیشرفت بسیاری در تمام عرصه‌ها داشته باشد و این مسئله را به اثبات رساند که تحریم‌ها بر روی ایران هیچ تاثیری نداشته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.39xrak9twpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما