سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : 24706

فعالیت بیش از ۸۰ مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: بیش از ۸۰ مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بهزیستی استان و ۹ کمپ دارای مجوز در استان قم خدمات درمانی ترک اعتیاد به معتادان دارند.
فعالیت بیش از ۸۰ مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد در قم
به گزارش قم نیوز، ابراهیم حاجی مظفری امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آماد معتادان استان قم اظهار کرد: بنا به اعلام مسئولان کشور ۲.۶درصد از جمعیت کشور را معتادان تشکیل می دهند که تقریبا شامل ۱میلیون و ۳۵۰ هزار نفر است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم افزود: با آمار عنوان شده می توان تعداد معتادان استان قم را حدود ۳۰ هزار نفر تخمین زد البته باید این نکته مدنظر قرار گیرد که استان قم مهاجر پذیر و زائر پذیر است از همین رو این آمار نوساناتی پیدا می کند.

عضو شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به مراکز و کمپ های ترک اعتیاد موجود در استان قم افزود: بیش از ۸۰ مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بهزیستی استان و ۹ کمپ دارای مجوز داریم که خدمات درمانی به معتادان دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۳ مرکز کاهش آسیب در استان فعال است که به وضعیت معتادان پرخطر رسیدگی می کنند و برنامه هایی را در دست اقدام دارند.

حاجی مظفری قربانیان واقعی اعتیاد را خانواده ها عنوان کرد و گفت: ۲ مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان در استان با مدیریت پزشک خانم در استان فعال است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqyar.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما