چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب : 24735

مقابله با جریانات تکفیری وظیفه همه انسان‌های آزاده است

قم نيوز : قم نیوز: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک افکار، گفتار و رفتار فتنه‌گران تکفیری نه تنها مورد تأیید هیچ آئین و مذهبی نیست و مقابله با این گروه وظیفه هر انسان آزاده است.
مقابله با جریانات تکفیری وظیفه همه انسان‌های آزاده است
به گزارش قم نیوز، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای اقدامات تکفیری ها را غیر انسانی و در تضاد با همه مذاهب عنوان کرد و خواستار مقابله با این اقدامات شد.

در اطلاعیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح شده است: با فراگیر شدن موج اسلام‌خواهی در صحنه بین‌الملل، استکبار جهانی و در رأس آنها امریکا و رژیم منحوس صهیونیستی بر آن شدند تا برای مقابله با این جنبش فراگیر، پروژه اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را اجرا کرده و با این نیت شوم، قلوب و جان انسان‌های آزاده‌ای را که متوجه دین رحمانی و عقلانی گشته بود منحرف کرده و چهره‌ای خشن و غیرمنطقی از این دین کامل آسمانی به نمایش بگذارند.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: در راستای اجرای این برنامه پلید، متاسفانه بار دیگر دست استکبار از آستین گروهی خبیث موسوم به داعش درآمده که با همکاری برخی از دُوَل مرتجع منطقه به نام اسلام، علیه اسلام جنایات وحشیانه‌ای را رقم می‌زنند.

در اطلاعیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شده است: تفرقه ویرانگر میان امت واحده، دستیابی به مطامع و سلطه بر منابع از دیگر اغراض شرم‌آور آمران و عاملان جریان تکفیری است. بی‌شک افکار، گفتار و رفتار فتنه‌گران تکفیری نه تنها مورد تأیید هیچ آئین و مذهبی نیست که مقابله با این گروه وظیفه هر انسان آزاده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در این زمان که اسلام عزیز مورد هجمه نابخردان قرارگرفته است، بصیرتِ همراه با تشخیص و تصمیم کارساز شده و فتوای مرجعیت عظیم‌الشأن به ویژه حضرت آیت‌الله سیستانی دامت برکاته بار دیگر مسلمانان اعم از شیعه و سنی را بسیج و به حرکت واداشته تا از مکتب و مملکت خود دفاعی بر اساس عقل و عقیده داشته باشند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام تبری از جنایات هولناک پیش آمده و محکومیت شدید آن، با حمایت و پیروی از رهنمودهای ولی امر و مراجع عظیم‌الشأن دامت برکاتهم، از فرهیختگان، علما، اساتید و مبلغان عزیز و دلسوز می‌خواهد تا در این برهه حساس، خطر فتنه‌انگیزان سلفی و تکفیری را گوشزد و منطق و عقلانیت اسلام ناب را بیش از پیش تبیین کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcam0nu.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما