قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: هدف اصلی گروهک تروریستی داعش، از بین بردن هلال شیعی است که از سوریه، لبنان، عراق و ایران تشکیل شده است.
هدف گروهک تروریستی داعش از بین بردن هلال شیعی است
به گزارش قم نیوز، محمد رضا موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با اشاره به حملات داعش در کشور عراق، اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش شامل یکسری از تکفیری ها و افراطی های تندرو است که با اصل و بنیان القائده شکل گرفته است.

وی ادامه داد: این گروهک تروریستی می خواهند هلال شیعی که از کشور های سوریه، لبنان، عراق و ایران تشکیل شده است را مورد هدف قرار داده و از بین ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در ادامه با اشاره به هدف اصلی این گروهک، ابراز داشت: اصل هدف این گروهک تروریستی البته به گفته خود آنها تشکیل دولت اسلامی عراق و شام(داعش) می باشد که هیچ وقت به این هدف خود نمی رسند.

موحد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" اینها دشمن اصلی ما نیستند و جزء دشمنان فرعی ما قرار دارند"، ابراز کرد: دشمن اصلی ما کسانی هستند که این ها را حمایت و پشتیبانی می کنند مانند عربستان که حمایت مالی و آمریکا و اسرائیل که حمایت های نظامی و آموزشی به این گروهک تروریستی می رسانند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd950x.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما