شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 24801

اعزام 16 کشتی‌گیر قمی به مسابقات آزاد و فرنگی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام 16 کشتی گیر جوان قم به رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی جوانان سال 1393 کشور خبر داد.
اعزام 16 کشتی‌گیر قمی به مسابقات آزاد و فرنگی
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی کشور بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود و افراد برتر رقابت‌های انتخابی قم به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی با ابراز رضایت از سطح کمی و کیفی رقابت کشتی‌گیران جوان قم برای کسب مجوز حضور در مسابقات کشوری بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و تعیین زمان برگزاری انتخابی تیم‌های ملی، پیکارهای قهرمانی کشور و رقابت‌های لیگ برنامه‌ریزی هیئت کشتی برای حضور در تمام رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی کشور صورت گرفته است.

دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به برنامه ریزی این هیئت برای تداوم روند رو به رشد کشتی قم تصریح کرد:‌ کشتی قم از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار است ولی برای اینکه این توانمندی در میدان مسابقه به کسب مدال بیانجامد و موفقیت‌های قم در این رشته تداوم داشته باشد، برنامه ریزی منطقی و حساب شده‌ای انجام شده است.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های آزاد و فرنگی انتخابی جوانان قم اشاره کرد و افزود: به مدت دو روز رقابت جوانان مستعد و توانمند کشتی استان قم در رقابت‌های انتخابی هر دو رشته کشتی فرنگی و آزاد برگزار شد و با شناخت بهترین‌ها تمام شد تا برنامه ریزی تشکیل اردوی تیم‌های آزاد و فرنگی جوانان قم را برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور انجام بدهیم و ان‌شاءالله مانند سال‌های گذشته در مسابقات قهرمانی کشور موفق ظاهر شویم.

رضایی یادآور شد: رقابت‌های کشتی انتخابی جوانان استان در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط همکاران پرتلاشم در هیئت، هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی، مسابقات در سطح بالایی به انجام رسید و کشتی گیران برتر در ۸ وزن هر دو رشته مشخص شدند.

وی عنوان کرد: ما جزئیات برگزاری این رقابت‌ها را در اختیار باشگاه‌های فعال کشتی قم قرار داده‌ایم و رقابت‌های کشتی انتخابی جوانان استان قم با برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی برگزار شد و خوشبختانه همانگونه که انتظار داشتیم جوانان مستعدی نیز شناسایی شدند.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: در مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی استان قم کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۳ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۶ مجوز حضور در این رقابت‌ها را داشتند و فرنگی‌کاران و آزادکاران جوان قم برای کسب مجوز همراهی تیم قم در پیکارهای قهرمانی کشور باید در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezv8w.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما