سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 24910

تقدیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه شورای اداری استان قم از مدیران دستگاه‌های خدمت‌رسان به دلیل فعالیت در ایام نیمه شعبان و همچنین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد تجلیل شد.
تقدیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، جلسه شورای اداری استان قم دوشنبه شب با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قم در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد. در این جلسه آیت‌الله ابوالفضل بهاء‌الدینی از اساتید اخلاق به بیان آفاتی که ممکن است گریبانگیر مدیران شود پرداخت و نکات اخلاقی را متذکر شد.

در این جلسه همچنین دو معاون استاندار قم به ایراد سخن پرداختند و برخی از نکات را در خصوص مسئله بودجه استان و همچنین خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌ها در ایام نیمه شعبان و ۱۴ و ۱۵ خرداد ستودند.

حسن رضوی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم در این جلسه با اشاره به اینکه با گذشت چهار ماه هیچ تخصیصی در راستای منابع عمرانی نداشتیم، اظهار کرد: امیدواریم تا اوایل مرداد ماه نخستین تخصیص را در کارهای عمرانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ روز تا پایان سال مالی باقی مانده، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها مباحث مالی را به گونه‌ای دنبال کنند که مشکلی در جذب اعتبار نداشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم با اشاره به اینکه مدیران باید در جذب اعتبارات به ویژه در بخش طرح‌های ملی جدیت داشته باشند، گفت: استاندار قم از ابتدای سال با جلسات مکرری که با وزرا داشته، این مسئله را در اولویت قرار داد و لازم است مدیران نیز به جذب اعتبارات ملی حساسیت داشته باشند.

ابوالفضل اسماعیلی معاون امور زائرین استاندار قم هم در این جلسه طی سخنانی از تمامی دستگاه‌های دست‌اندرکار برگزاری مراسم نیمه شعبان و نیز مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، تقدیر و تشکر کرد.

در بخش پایانی این جلسه با حضور استاندار قم از شهردار قم، فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب، معاون امور زیربنایی شهرداری قم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس پلیس راه فرماندهی نیروی انتظامی، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری قم و رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به دلیل خدمات ارائه شده در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این جلسه از خدمات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، معاون خدمات شهری شهرداری،‌ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و... به دلیل خدمات ارائه شده در ایام نیمه شعبان تقدیر شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfx1d0.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما