چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 24958

10 هزار قمی خون خود را اهدا کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل سازمان انتقال خون استان قم با اشاره به اینکه تعداد مراجعه‌کنندگان اهدای خون در سه ماهه نخست سال جاری 11 هزار و 525 نفر بوده است گفت: از این تعداد 10 هزار و 24 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.
10 هزار قمی خون خود را اهدا کردند
به گزارش قم نیوز، مرتضی نوریان به فعالیت‌های این سازمان در سه ماهه نخست سال جاری اشاره و اظهار کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون در سه ماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۵۲۵ نفر بوده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۴ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۱ درصد اهداءکنندگان خون به صورت مستمر خون داده‌اند گفت: ۵ هزار و ۱۱۵ نفر به صورت مستمر خون اهدا کردند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان قم خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۹۵ درصد اهداءکنندگان خون در استان را آقایان تشکیل دادند که تعداد آنها ۹ هزار و ۵۵۷ نفر بوده است.

نوریان به فعالیت‌های این سازمان در مدت مشابه سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: ۱۲ هزار و ۹۴۶ نفر در سال گذشته برای اهدای خون به این سازمان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۲۲ نفر موفق به اهداء خون شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که به صورت مستمر خون داده‌اند ۵ هزار و ۴۵۰ نفر بوده است یادآور شد: از این تعداد ۹ هزار و ۸۹۱ نفر مرد و ۴۳۱ نفر زن بودند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان قم با اشاره به نیاز خون در کشور و کمبود آن در برخی مناطق گفت: امسال تعداد ۳۵۰ واحد خون در هفتم تیرماه به استان خوزستان ارسال شد.

نوریان افزود: این محموله خون پنجمین سری است که به دیگر شهرها از جمله تهران و خوزستان ارسال شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6wni.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما