جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 25030

تجلیل از خادمان طرح بزرگ منتظران ظهور در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری آیین تجلیل از خادمان طرح بزرگ منتظران ظهور در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
تجلیل از خادمان طرح بزرگ منتظران ظهور در جمکران
به گزارش قم نیوز، محمد گل‌فشان با اشاره به اینکه طرح بزرگ منتظران ظهور در ایام نیمه شعبان امسال با حضور اعضای امدادگر، جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر برگزار شد اظهار کرد: این طرح بزرگ در سه محور امداد و نجات، راهنمایی و فرهنگی و استقبال و پذیرایی در مدت سه روز با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران با موفقیت اجرا شد.

وی ادامه داد: در همین راستا به دلیل قدردانی از مجموعه اعضایی که در برگزاری موفق این طرح بزرگ مشارکت داشتند مراسم تجلیلی در مسجد مقدس جمکران با حضور ۸۰۰ نفر از اعضای امدادگر، جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم برگزار خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه این مراسم روز یکشنبه پانزدهم تیرماه در شبستان غربی مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: آیین تجلیل از خادمان طرح بزرگ منتظران ظهور با حضور مسئولین کشوری جمعیت هلال احمر، مدیران و خادمان مسجد مقدس جمکران و جمعی از مسئولان استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyye8.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما