يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 25080

دوره امام حسن(ع) شناسی در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ماه مبارک رمضان، مرکز قرآن و حدیث کریمه حرم اهل بیت(س) دوره کوتاه مدت امام حسن(ع) شناسی را برای عموم مردم و علاقه مندان برگزار می‌کند.
دوره امام حسن(ع) شناسی در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه، همزمان با ماه مبارک رمضان، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره کوتاه مدت امام حسن(ع) شناسی را برای عموم مردم و علاقه مندان برگزار کرد.

در این دوره کوتاه مدت، ابعاد شخصیتی امام حسن مجتبی(ع) از ولادت و دوران نبوت، دوران امامت امیرالمؤمنین(ع)، از امامت تا شهادت، صلح تحمیلی و پی‌آمدهای آن و جریان شناسی معارضان، به شکل ویژه بررسی می شود.

این دوره به مدت ۱۲ جلسه همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات صحن صاحب‌الزمان در سالن ولایت برگزار می‌شود، که حجج اسلام محمد جواد طبسی، محمد جعفر طبسی، جباری، رضوانی و حق‌پرست در باره مباحث یاد شده به ایراد سخن می پردازند.

در این دوره سبک زندگی فردی و خانوادگی، سبک زندگی اجتماعی،‌ آموزه‌های دینی امام حسن(ع)، امام حسن(ع) قرآن و معصومین، امام حسن(ع) از منظر غیر شیعه، امام حسن(ع) از منظر مخالفان، شهادت و سیری در زیارت این امام بزرگوار، نیز از موضوعاتی است که در این دوره بررسی می شود.

افرادی که در این دوره شرکت کنند و حضوری منظم داشته باشند و در آزمون پایان دوره نمره قبولی کسب کنند از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س)، گواهی پایان دوره دریافت می کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce778w.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما