دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 25131

قم میزبان رقابت‌های تنیس روی میز دختران و پسران

قم نيوز : قم نیوز:‌ سرپرست هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: قم مسابقات پینگ پنگ قهرمانی دختران و پسران کشور را برگزار می‌کند.
قم میزبان رقابت‌های تنیس روی میز دختران و پسران
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان قم با اعتماد مجدد به هیئت پینگ پنگ استان قم میزبانی برگزاری دو رقابت مهم تنیس روی میز کشور در هر دو بخش دختران و پسران در سال ۱۳۹۳ را به قم واگذار کرد.

وی ادامه داد: هیئت تنیس روی میز استان قم با توجه به نامه شماره ۲۸/۳۵۰ در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری و هماهنگی قبلی با معاونت توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان قم و همچنین طرح موضوع در جلسه روسای هیئت‌های تنیس روی میز سراسر کشور در اصفهان، سرانجام با نظر موافق فدراسیون تنیس روی میز میزبانی دو مسابقه کشوری را بر عهده گرفت.

سرپرست هیئت پینگ پنگ استان قم بیان داشت: ابتدا ما میزبان دختران پینگ پنگ باز استان‌های سراسر کشور هستیم در حالی که رقابت‌های این بخش ویژه رده‌های سنی خردسالان و نونهالان دختر کشور در روزهای بیست و ششم تا بیست و هشتم شهریور ماه به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: تقریبا سه هفته بعد از برگزاری مسابقات پینگ پنگ دختران خردسال و نونهال قهرمانی کشور در قم، میزبان و پذیرای پسران پینگ پنگ باز رده سنی نوجوانان سراسر کشور هستیم و این مسابقات روزهای شانزدهم تا هجدهم مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم میزبان این دو مسابقه مهم پینگ پنگ کشور خواهد بود، ابراز داشت: در هر دو مسابقه نیز تیم‌هایی متشکل از استعدادهای ناب پینگ پنگ قم برای کسب عناوین برتر و استفاده از فرصت میزبانی به مصاف حریفان‌ می‌روند.

سرپرست هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: دختران و پسران مستعد پینگ پنگ ‌باز قم در چند سال اخیر در رقابت‌های مختلف منطقه‌ای، لیگ و قهرمانی کشور و همچنین تورنمنت‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در استان و کشور برگزار شده است، با کسب عناوین مختلف شایستگی خود را اثبات کرده‌اند.

وی عنوان داشت: هم در بخش پسران و هم در بخش دختران از رده‌های سنی پایه، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که هیئت تنیس‌روی‌میز استان قم در سال‌های اخیر نسبت به آن توجه بسیار زیادی داشته است، امر استعدادیابی و تمرکز و توجه بر روی پرورش نیروهای پایه بوده است و بر همین اساس تنیس‌روی‌میز ‌بازان خوبی در رده‌های سنی پایه پسران و دختران داریم.

عموئیان در پایان ابراز کرد: در چند سال گذشته بارها میزبانی رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی پسر دختر کشور را بر عهده داشتیم که این رقابت‌ها با شرکت برترین‌های کشور در قم برگزار شد و در پایان پینگ پنگ ‌بازان آینده‌دار قم در این رده‌ها عملکرد قابل قبولی بر جای گذاشته‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb88b5.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما