دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 2514
استاندار قم در حاشیه حضور در منطقه محروم شیخ‌آباد:

بازدید از مناطق حاشیه‌ای قم ادامه خواهد داشت

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: بازدید از مناطق مختلف حاشیه شهر قم ادامه داشته و تا پایان سال از چند محله دیگر قم نیز بازدید خواهیم کرد.
بازدید از مناطق حاشیه‌ای قم ادامه خواهد داشت
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ‌در حاشیه حضور در منطقه محروم شیخ آباد قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اهداف این بازدید گفت: در کنار پروژه‌های مهمی که در سطح شهر اجرا می‌شود از جمله طرح توسعه اطراف حرم مطهر، توسعه اماکن زیارتی، احداث زیرگذرها، اجرای پروژه‌های حمل و نقلی مثل مترو و منوریل و اجرای پروژه‌های دیگری که برای کل شهر عمران و آبادانی را به دنبال دارد توجه به مناطق کمتر برخوردار را مد نظر قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ از جمله این مناطق، منطقه شیخ‌آباد است که امروز به اتفاق شهردار، معاونین استاندار و مدیران استان به این منطقه آمده‌ایم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم منطقه قرار گرفته، نیازها را شناسایی کرده و تصمیم‌گیری‌های لازم را برای رفع مشکلات و نواقص داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف منطقه شیخ‌آباد گفت: در این منطقه بیمارستان مجهز ۱۲۸ تختخوابی در حال احداث است که علاوه بر منطقه شیخ‌آباد کل منطقه نیروگاه را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به احداث بلوار توحید در این منطقه تصریح کرد: امیدواریم با همت شهرداری در روند احداث این بلوار شاهد سرعت بیشتری باشیم تا منظر بهتری به منطقه شیخ آباد بدهد.

موسی‌پور افزود: یکی از مشکلات منطقه رها شدن آب‌های سطحی است که معضلات فراوانی را به لحاظ بهداشتی و منظر شهری به وجود آورده است و می‌توان گفت که یکی از مشکلات اصلی منطقه است.

وی اضافه کرد: در این بازدید تصمیم گرفته شد که کانال‌های جمع‌آوری آبهای سطحی منطقه با همکاری شهرداری و جهادکشاورزی سامان یابد و مردم نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار قم گفت: متاسفانه شاهد هستیم که مردم فاضلاب منازل را در کوچه‌ها رها کرده و با این کار مشکلاتی برای خود و دیگران به بار می‌آورند که امیدواریم که این نقیصه نیز با همکاری مردم و همت مسئولان برطرف شود.

وی با اشاره به بازدید خود از بوستان‌های منطقه عنوان کرد: این منطقه به لحاظ فضای سبز و بوستان‌ها از وضعیت خوبی نسبت به دیگر نقاط شهر قم برخوردار است، از جمله بوستان بزرگی که در منطقه قرار داشته و به کمربندی قم ختم می‌شود و در این بازدید توسعه این بوستان پیگیری شده و قرار بر این شد که در آن نمازخانه و مجتمع فرهنگی احداث شود.

موسی‌پور تاکید کرد: آسفالت معابر منطقه شیخ‌آباد و احداث خیابان‌ها از جمله موضوعاتی است که مورد پیگیری قرار می‌گیرد و شهرداری با مدیریت جدید با انگیزه بیشتر پیگیر کار است و امیدواریم که همه این فعالیت‌ها و تلاش‌ها موجب شود که مشکلات منطقه برطرف شده و رونق و عمران و آبادانی بیشتری را در منطقه شیخ‌آباد شاهد باشیم.

وی بیان کرد: بازدید از مناطق مختلف حاشیه شهر قم ادامه داشته و تا پایان سال از چند محله دیگر قم نیز بازدید خواهیم کرد.

استاندار قم گفت: قبل از بازدید مدیران بررسی‌های لازم را داشته و کمیته‌های تخصصی تشکیل می‌شود و در نهایت به توافقاتی می‌رسیم تا مشکلات مردم محله‌های اطراف شهر را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0x2yt0koa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما