يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 25334

دستاوردهای سفر هیئت تجاری قم به گانسوی چین

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم دستاوردهای سفر هیئت تجاری قم به گانسوی چین را تشریح کرد.
دستاوردهای سفر هیئت تجاری قم به گانسوی چین
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم به بیان دستاوردهای سفر هیئت تجاری استان قم به گانسوی چین پرداخت.

معاون برنامه ریزی استاندار قم با اشاره به حضور مسئولان و تجار استان قم در کشور چین که به دعوت استاندار گانسوی چین صورت گرفت گفت: این سفر در راستای تفاهم نامه خواهر خواندگی قم و گانسو و حضور در نمایشگاهی که توسط مسئولان این استان ایجاد شده بود شکل گرفت.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه غرفه‌ای به مساحت ۱۸۰ متر مربع با طراحی اسلامی به تجار قم اختصاص داده شده بود که نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کرد.

رضوی با اشاره به دیدار دو استاندار قم و گانسو، تلاش برای همکاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی توسط دو استان را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید و عرضه غذای حلال با محوریت استان قم از مهمترین درخواست‌های استاندار گانسو از همتای قمی خود بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم همچنین با اشاره به اعلام آمادگی طرف چینی به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی استان قم گفت: فاز B متروی قم و منوریل و سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی از مواردی بودند که استاندار گانسو از آنها استقبال کرد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش ایجاد کارگروه ویژه‌ای برای تهیه پیش نویس تفاهم‌نامه پروژه‌های سرمایه‌گذاری را در دستور کار مسئولان قمی قرار داده است خاطرنشان کرد: هیئت سرمایه گذاری گانسوی چین در اوایل شهریور ماه برای امضای تفاهم نامه‌های اقتصادی به استان قم سفر خواهد کرد.

رضوی در ادامه با اشاره به بازدید استاندار قم از شهر مسلمان‌نشین سین‌شای چین و دیدار با مسلمانان این شهر تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت جامعه المصطفی روابط با مسلمین استان گانسو را بیش از پیش ادامه دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtw9x.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما