دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 25372

انجام 33 عملیات توسط آتش‌نشانی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم گفت: طی دو روز گذشته 33 عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی صورت گرفت که 3 مصدوم نیز در پی داشت.
انجام 33 عملیات توسط آتش‌نشانی قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با تبیین عملکرد سازمان ‌آتش‌نشانی قم در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه ۳۳ عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی صورت گرفت و این حوادث ۳ مصدوم نیز در پی داشت.


وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۵ عملیات به حوادث حریق اختصاص یافته بود،‌ افزود: عملیات‌های حریق شامل ۲ عملیات حریق منزل، ۲ حریق مغازه، یک حریق کارگاه دمپایی سازی، ۳ حریق ضایعات، یک حریق خودرو پژو، یک حریق درخت، ۲ حریق پیک‌نیک، یک حریق کنترل برق، یک حریق در سیم‌کشی ساختمان و یک حریق انباری بود.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: از مجموع عملیات‌ها در این دو روز ۱۶ عملیات در ارتباط با ایمن‌سازی بوده است که شامل یک عملیات ریزش چاه، ‌۳ عملیات نشت سوخت و بنزین از خودرو، یک عملیات ایمن‌سازی آسانسور، ۲ عملیات محبوس شدن،‌ یک عملیات رها سازی گربه،‌ ۳ عملیات انتقال لانه زنبور،‌ یک صید موش صحرایی،‌ ۲ عملیات بازماندن شیرآب و ۲ عملیات بازگشایی درب منزل است.


وی گفت: همچنین از این تعداد عملیات ۲ مورد زیر مجموعه عملیات‌های نجات بوده است که به واژگونی پژو در کمربندی اراک همراه با ۲ مصدوم و برخورد خودرو سواری پژو با اتوبوس در منطقه بنیاد با یک مصدوم اختصاص داشته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirpar.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما