جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 25445

موشک‌های مقاومت خواب صهیونیست‌ها را ربود

قم نيوز : قم نیوز:‌امام جمعه قم گفت: امروز شاهدیم موشک‌های مقاومت با برد بیش از ۱۴۰ کیلومتری خود، خواب را از اشغالگران گرفته و گنبد پوشالی آنها را ناکارآمد نشان داده است.
موشک‌های مقاومت خواب صهیونیست‌ها را ربود
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اظهار داشت: آرمان آزادی قدس شریف از سوی بنیانگذار انقاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تبیین شد و مسلمانان تا آزادی نهایی قدس که قبله نخست مسلیمن به شمار می‌رود نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنند.

وی با اشاره به حملات روزهای اخیر رژیم اشغالگر قدس به سرزمین‌های فلسطینی و غزه عنوان کرد: یکی از ثمرات تبیین اهمیت مقاومت در برابر صهیونیست‌ها آن است که امروز شاهدیم موشک‌های مقاومت با برد بیش از ۱۴۰ کیلومتری خود خواب را از اشغالگران گرفته و گنبد پوشالی آنها را ناکارآمد نشان داده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: امروز شرایط دنیا به گونه‌ای است که ظالمان در برابر مظلومان صف کشیده‌اند و آنها را زیر بار ظلم و ستم به خاک و خون می‌کشند.

مقاومت، آسایش و آرامش را از رژیم صهیونیستی سلب کرده است

وی بیان داشت: رژیم اشغالگر قدس در جنگ جدیدی که علیه مردم غزه و مقاومت به راه انداخته ضرر و زیان دیده و در ادامه بیش از این اذیت خواهد شد و مقاومت آسایش و آرامش را از آنان سلب خواهد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری، با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها افزود: آمریکایی‌ها به صراحت از حملات رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کنند و مجامع بین المللی نیز در قبال این فجایع یا سکوت اختیار کرده‌اند و یا حمایت‌های کمرنگی از مردم غزه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال نیز همراه با ملت‌های آزاده دنیا به ندای امام راحل لبیک می‌گویند، تصریح کرد: امیدواریم راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس امسال که همزمان شده با آغاز حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس، ضربه‌ای مهلک و جان فرسا بر پیکر دشمنان مکتب اسلام ناب محمدی وارد کند.

مسئولان عراقی نباید همدلی و همراهی خود را فراموش کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به جنایات تکفیری‌های در کشورهای منطقه و به خصوص اقدامات گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کرد و افزود: با توجه به جنایاتی که گروه داعش در عراق انجام می‌دهد وجود اختلاف در بین مسئولان عراقی نتایج خوبی را به همراه نخواهد داشت و مسئولان عراقی نباید همدلی و همراهی خود را فراموش کنند.

وی اضافه کرد: اختلافات مسئولان عراقی جای نگرانی دارد و آنان باید بدانند در حالی که دشمنان از همه جهت آنان را مورد حمله قرار داده‌اند دعوا بر سر پست و منصب و مقام جایگاهی ندارد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: این اواخر انتخابات در کشور عراق برگزار شده و در مرحله بعدی مسئولان عراقی بدور از هرگونه اختلافات و دودستگی‌ها و با حفظ وحدت باید به مقابله با فتنه گری‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی بروند.

برحی کشورهای اسلامی پول‌های خود را را در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند

وی ابراز تاسف کرد: برخی از کشورهای اسلامی که دارای منابع مالی فراوانی هستند در چنین شرایطی که امت اسلامی درگیر مشکلات متعدد داخلی و خارجی است امکانات و پول‌های خود را در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند تا مسلمانان در عراق و سایر کشورهای اسلامی را بکشند.

امام جمعه قم با بیان اینکه تروریست‌ها هیچ دین و مذهب و آئینی ندارند، افزود: گروه‌های تکفیری به چیزی رحم نمی‌کنند که البته بعد از فتوای جهاد آیت الله سیستانی روند حرکت داعشی‌ها و حامیان آنها کم شد و امید است تا همه شهرهای به تصرف درآمده عراق از دست داعشی‌ها آزاد شود.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با اشاره به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به مسائلی همانند مسائل فرهنگی و گرفتار نشدن مسئولان در خطای محاسباتی دشمنان تأکید کردند و ضمن تأیید دولت به مسئولان توصیه کردند که به بهانه شعار اعتدال، نباید نیروهای مؤمن و انقلابی کنار زده شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjixe8.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما