شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 25810

دور جدید تمرینات صبا از 12 مرداد آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه تیم صبای قم گفت: دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم فوتبال صبای قم برای بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از 12 مرداد آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات صبا از 12 مرداد آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا جعفری تصریح کرد: با نظر و صلاحدید کادر فنی تیم صبای قم بازیکنان صبا درحال حاضر استراحت می‌کنند تا خستگی ناشی از حساسیت و فشار بازی روز جمعه با ذوب آهن اصفهان از تن آن‌ها خارج شده و آماده دیدار هفته دوم لیگ برتر شوند.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان که دیداری از هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، به مدت دو روز به بازیکنان استراحت داد تا دور جدید تمرینات از دوازدهم مرداد ماه از سر گرفته شود.

جعفری اضافه کرد: بدین ترتیب بعد از پیروزی در هفته نخست برابر ذوب آهن اصفهان تمرینات تیم به مدت ۴۸ ساعت تعطیل شد و بازیکنان از روز یکشنبه ۱۲ مردادماه بار دیگر برنامه‌های آماده‌سازی برای بازی‌ هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی را از سر می‌گیرند.

وی بیان کرد: تیم صبا از امسال به طور کامل به قم منتقل شده و تمرینات این تیم در مجموعه ورزشی هلال‌احمر برگزار می‌شود و تمام تماشاگران و علاقمندان به فوتبال و هم‌استانی‌ها می‌توانند با توجه به برنامه‌ای که هر روز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه قرار می‌گیرد در جریان روند آماده‌سازی صبا قرار بگیرند.

مدیر رسانه تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبا در لیگ امسال به حمایت کامل هواداران و تماشاگران فهیم قم نیاز دارد، عنوان کرد: همچنین با روی باز از تمام هواداران تیم صبا و مردم فوتبال دوست قم دعوت می‌کنیم از نزدیک در کنار تیم حضور یافته و نظاره‌گر تمرینات صبا باشند.

وی یادآور شد: با نظر کادر فنی تیم صبا،‌ بازیکنان از روز یکشنبه ۱۲ مردادماه بار دیگر گردهم آمده و در نخستین برنامه برای آماده‌شدن به منظور رویارویی با تیم ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه برنامه‌ بدنسازی خواهند داشت.

جعفری ابراز داشت: برنامه بدنسازی و تقویت آمادگی جسمانی بازیکنان در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار شود و سپس تمرینات تاکتیکی تیم از ساعت ۱۸ روز یکشنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم به انجام می‌رسد.

وی یادآور شد: تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۷ مردادماه در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم فوتبال ملوان این شهر است و به همین منظور روز پنجشنبه ۱۶ مرداد راهی انزلی می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxcd0.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما