دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 25903

بیش از ۲۰ هزار مربی و داور بدمینتون در کشور وجود دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس فدراسیون بدمینتون در قم با بیان این که بیش از ۲۰ هزار مربی و داور بدمینتون در کشور وجود دارند گفت : حضور بدمینتون قم در بین استان‌های بر‌تر، حاصل برنامه ریزی بلندمدت است.
بیش از ۲۰ هزار مربی و داور بدمینتون در کشور وجود دارد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا پوریا در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد اظهار کرد: عملکرد هیئت بدمینتون قم در سال‌های اخیر رضایت بخش بوده است و پس از رکودی که این رشته در قم تجربه کرد، حضور هیئت جدید بدمینتون قم را متحول کرد.

وی گفت: در قم قهرمانان، داوران و مربیانی وجود دارند که بازوان اجرایی فدراسیون بدمینتون و کمک حال این فدراسیون هستند چنان که معصومه پیرمرادی نایب رئیس این هیئت سال گذشته به عنوان نماینده فدراسیون به اندونزی اعزام شد و محمد حسن حسین‌زاده هم تنها داور از ایران و کشورهای غرب آسیا به بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی است.

رئیس فدراسیون بدمینتون افزود: هیئت بدمینتون استان قم در گذشته جایی در بین ۱۰ هیئت بر‌تر بدمینتون کشور نداشت اما خوشبختانه امروز قم جایگاه ویژه‌ای در بدمینتون کشور دارد و خوشحالم که این هیئت، جزء ۳ هیئت بر‌تر ورزشی قم نیز هست که چنین موفقیت‌هایی تلاش هیئت و خانواده بدمینتون قم را مشخص می‌کند.

پوریا عنوان کرد: بیش از ۲۰ هزار مربی و داور بدمینتون در کشور از جمله ۱۲۰۰۰ مربی و ۸۰۰۰ داور درجه ۳ وجود دارند و این امر، نشان دهنده توسعه این رشته در کشور است ضمن این که حضور بدمینتون قم در بین استان‌های بر‌تر، حاصل برنامه ریزی بلندمدت است.

وی ابراز کرد: در ۴۰ سال سابقه بدمینتون در ایران، بیش از ۳۰ سال درگیر امور این رشته بوده‌ام و بر مسائل آن اشراف دارم و باید اذعان کنم هیئت بدمینتون قم از نظر ارزش جایگاه در بین ۳ هیئت بر‌تر فدراسیون قرار دارد و امیدوارم مسئولان بدمینتون قم کماکان به دنبال قهرمان سازی و قهرمان پروری باشند.

رئیس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری به نیز توجه ویژه به کار بر روی رده‌های سنی پایه در بخش پسران و دختران، سبب می‌شود آینده روشنی را برای بدمینتون قم و ادامه روند رو به رشد این رشته در قم ترسیم کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcip3ar.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما