سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 2593
کاظمی خبر داد:

امیرعلی و فاطمه، مجبوب‌ترین نام‌های پسران و دختران قمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت احوال قم، اسامی "امیرعلی" و "فاطمه" را بیشترین نام‌های انتخابی برای پسران و دختران قمی در هشت ماه نخست سال جاری عنوان کرد.
امیرعلی و فاطمه، مجبوب‌ترین نام‌های پسران و دختران قمی
به گزارش قم نیوز، امیر کاظمی گفت: "امیرعلی" و "فاطمه" بیشترین نام‌های انتخابی برای پسران و دختران به ترتیب با فراوانی ۴۶۷ و ۷۹۴ مورد در هشت ماهه نخست امسال در قم است.

وی در ادامه افزود: درمرحله بعد، نام های علی، امیر حسین، زهرا و زینب به ترتیب بیشترین فراوانی نام پسران و دختران متولد شده بوده است.

مدیرکل ثبت احوال قم گفت: نام های ابوالفضل، محمدمهدی، محمدحسین، امیرعباس، محمدرضا، محمدطاها و علیرضا، رتبه‌های چهارم تا دهم را در میان نام‌های محبوب پسران در استان قم به خود اختصاص داده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: نام های ریحانه، نازنین زهرا، ستایش، نرگس، معصومه، مائده و فاطمه زهرا نیز رتبه‌های چهارم تا دهم را در میان محبوب ترین نام های دختران در قم از آن خود کرده‌اند.

کاظمی با بیان اینکه درهشت ماهه نخست امسال، ۱۳هزار و ۹۱۳ واقعه ولادت در قم به ثبت رسیده است اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان آمار تعداد ولادت‌های حاصل از چند قلو زایی در قم افزود: ۳۶۷ مورد از ولادت‌های استان مربوط به ولادت‌های چند قلو زایی است که از این تعداد ۱۶۷ مورد دوقلو، ۸ مورد ۳ قلو و یک مورد چهار قلو بوده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.onuk49nme5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما