دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 25931

بیش از 12 میلیارد ریال در قم برای اطعام نیازمندان هزینه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کمیته امداد شهرستان قم از هزینه 12 میلیارد و 417 میلیون ریال برای اطعام نیازمندان طی ماه رمضان خبر داد.
بیش از 12 میلیارد ریال در قم برای اطعام نیازمندان هزینه شد
به گزارش قم نیوز، اکبر رشیدی با اشاره به هزینه‌هایی که طی ماه رمضان برای اطعام نیازمندان انجام شده است، گفت: طی ماه رمضان اطعام نیازمندان در قالب غذای طبخ شده، سفره‌های افطار، سبد مواد غذایی و بن کالا انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی و منابع امدادی جمع آوری و خرج شده است که برای اطعام نیازمندان و مددجویان تحت حمایت امداد صرف شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان قم اظهار داشت: طی این ماه ۲۰ هزار پرس غذای طبخ شده، ۱۶ هزار و ۴۲۰ سبد مواد غذایی و بن کالا ۷۰۰ هزار تومانی به مددجویان و نیازمندان اهدا شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: تمامی نیازمندان مناطق روستایی و اکثر مددجویان شهری مشمول این طرح قرار گرفتند که برخی از افراد ساکن در شهر به دلیل استفاده از بن کالا دیگر در سفره‌های افطاری قرار نگرفتند.

وی در پایان تأکید کرد: ۱۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و منابع امداد هزینه اطعام یک ماهه رمضان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvhe8.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما