دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 48901
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با ماه رمضان انجام می‌شود؛

تهیه سبد غذایی ویژه برای ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در قم

قم نيوز : قم نيوز: معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: اکنون برای ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه شده است.
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: اکنون برای ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه شده است.
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: اکنون برای ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه شده است.
به گزارش قم نيوز، اکبر رشیدی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اکنون برای ۱۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش این نهاد سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال ویژه ماه رمضان تهیه شده است و در تلاش هستیم با کمک خیران به مابقی مددجویان از این سبد بهره مند شوند.

وی از طرح مسکن متری خبر داد و گفت: افراد برای کمک به خرید مسکن برای نیازمندان می‌توانند به صورت متری هزینه مسکن را پرداخت کنند و از این طریق به خانه دار شدن آنها کمک نمایند.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد، افزود: در تلاش هستیم تا سرانه جهیزیه را در قم از ۳ میلیون تومان به ۵ و حتی ۶ میلیون تومان افزایش دهیم و برای این امر نیازمند یاری مردم هستیم.

وی تصریح کرد: در عید فطر حدود ۶ میلیارد تومان زکات در قم وجود دارد که اگر بتوان این ظرفیت به سمت کمیته امداد جذب شود می‌توان در جهت ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر به نیازمندان هزینه شود.

رشیدی عنوان کرد: نیکوکاران در صوت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۱۳۲۲۶۲۳۵۲۷ بانک ملت و یا ۰۱۷۰۰۰۷۰۰۰۰۰۴ بانک ملی برای اطعام افطاری نیازمندان واریز نمایند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcb89ba.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما