سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 25995

تصادف یک دستگاه تریلی با نیسان 2 مجروح بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم گفت: یک دستگاه تریلی با خودرو نیسان برخورد کرد که با اعزام نیروهای نجات آتش‌نشانی به محل حادثه دو سرنشین نیسان که مجروح شده بودند از خودرو خارج شدند.
تصادف یک دستگاه تریلی با نیسان 2 مجروح بر جای گذاشت
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با تبیین عملکرد ۷۲ ساعت گذشته سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: ۴۷ عملیات طی این مدت توسط نیروهای عملیات سازمان آتش‌نشانی قم صورت گرفته که دو مصدوم نیز به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۲ عملیات حریق، ۲۲ عملیات ایمن‌سازی و سه عملیات نجات بوده افزود: عملیات‌های نجات شامل دو عملیات نجات از آسانسور و یک عملیات تصادف تریلی با نیسان است که در کیلومتر ۱۰ جاده قم ـ کاشان به وقوع پیوسته بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با گزارش این اتفاق به سازمان آتش‌نشانی بلافاصله تیم نجات به محل حادثه اعزام و دو سرنشین خودرو سواری نیسان که یک مرد ۴۲ ساله و یک کودک ۱۲ ساله بودند از داخل خودرو خارج و تحویل اورژانس شدند.

وی عنوان کرد: ۲۲ عملیات ایمن‌سازی شامل سه عملیات رهاسازی گربه، یک عملیات صید مار، یک عملیات صید بزمجه، دو عملیات کندوی زنبور، یک عملیات شکار زنده شغال، سه عملیات نشت سوخت از خودرو، شش عملیات بازگشایی درب منزل، دو عملیات محبوس شدن در داخل اتاق و دو عملیات بازماندن شیرآب بوده است.

جعفری در ادامه به تبیین ۲۲ عملیات حریق پرداخت و گفت: در ۷۲ ساعت گذشته هفت عملیات حریق ضایعات، چهار حریق منزل، یک حریق مغازه، دو حریق الوان چوب، یک عملیات حریق انبار کاشی و سرامیک، یک حریق پیک‌نیک، دو حریق خودرو، یک حریق کارگاه رنگ‌کاری، یک حریق تانکر گازوئیل و یک حریق زمین زراعی و یک حریق واگن قطار باربری رخ داده است.

وی متذکر شد: این واگن قطار باربری دیشب در ایستگاه بعد از روستای قمرود دچار حریق شده بود که با گزارش این حادثه به سازمان آتش‌نشانی ساعت ۲۱ و ۴۹ دقیقه شب سریعا دو دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام شد که در نهایت نیروهای عملیات آتش‌نشانی ساعت ۲ و ۳۶ دقیقه صبح موفق به اطفاء و ایمن‌سازی این واگن قطار باربری شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjihe8.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما