سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 25998

گزارش عملکرد دولت یازدهم در قم به مردم و مراجع تقلید ارائه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم و رئی ستاد گرامیداشت هفته دولت در قم از ارائه گزارش عملکرد دولت یازدهم در قم به مردم و دستاوردهای این دولت در طول هفته دولت خبر داد.
گزارش عملکرد دولت یازدهم در قم به مردم و مراجع تقلید ارائه می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدحسن رضوی در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در دفتر این معاونت برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت‌های این استان در راستای تبیین عملکرد یک‌ساله دولت یازدهم تاکید کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت از جمله ثبات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در کشور تصریح کرد: خوشبختانه دولت در این مدت کوتاه در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی ملت شریف ایران بسیار موفق بوده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم با بیان اینکه توسعه رفاه اجتماعی در راستای افزایش مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی عاملی بسیار تاثیرگذار است، گفت: شعار هفته دولت امسال با عنوان «آرامش و امید» بوده و باید از این فرصت ارزشمند برای نمایش عملکرد درخشان دولت استفاده کنیم.

وی در ادامه تلاش مسئولان استان و به ویژه شخص استاندار در راستای توسعه روابط دولت با مراجع عظام تقلید، روان‌سازی ادارات و بانک‌ها، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ‌در گرامیداشت هفته دولت تلاش می‌کنیم تا این پیگیری و تعهد را به مردم استان تبیین کنیم.

رضوی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دولت، غبارروبی مزار شهدا،‌ بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، ‌افتتاح پروژه‌های عمرانی، نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی، اقتصادی و دانشگاهی برای دریافت نظرات در راستای تدوین لایحه برنامه ششم توسعه و نیز دیدار مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی را از اهم برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4oqi.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما