سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : 26010

2 مدال پومسه قهرمانی کشور به نمایندگان قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت تکواندو استان قم از درخشش پومسه‌روهای این استان در مسابقات قهرمانی کشور و توفیق آن‌ها در کسب دو مدال این پیکارها خبر داد.
2 مدال پومسه قهرمانی کشور به نمایندگان قم رسید
به گزارش قم نیوز، سیدجواد حسینی اظهار کرد: همانگونه که تمام علاقمندان به تکواندو می‌دانند قم در هر دو بخش مبارزه و فرم این رشته که بخش مبارزه با عنوان کیوروگی و بخش فرم با عنوان پومسه شناخته می‌شود توانمندی و قابلیت‌ بسیار بالایی دارد.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر به دنبال این هستیم که در هر دو رشته یا هر دو بخش بتوانیم در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور حضوری موفق داشته باشیم و ان‌شاءالله سهمیه تیم‌های ملی کشورمان در میادین برون‌مرزی را نیز به دست بیاوریم.

سرپرست هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان ابتدا رقابت‌های پومسه مردان برگزار شد و از فردا نیز بانوان شرکت کننده در مسابقات پومسه قهرمانی کشور برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت پومسه‌روهای قم در کسب مدال نقره و برنز نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ابراز کرد: پومسه‌روهای قم در جمع برترین‌های پیکارهای پومسه قهرمانی کشور موفق به کسب یک نشان نقره و یک مدال برنز شدند.

حسینی با بیان اینکه این موفقیت حاصل تنها ۱۰ روز تمرین نفرات اعزامی قم بود، ابراز کرد: برترین‌های نهمین دوره مسابقات پومسه و چهارمین دوره مسابقات پومسه روسا، نایب رئیسان، و دبیران هیئت تکواندو استان‌ها معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی تکواندو در رشته پومسه در بخش آقایان روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه با حضور ۲۵۰ تکواندوکار از ۲۸ استان کشور در خانه تکواندو برگزار شد و در پایان از تیم ۱۷ نفره قم در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال جلال قربان‌پور به مقام سوم و هاشم آقایی در بخش دبیران به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

سرپرست هیئت تکواندو استان قم در بخش دیگری از توضیحات خود راجع به این پیکارها تصریح کرد: همچنین عباس رفیعی در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال به مقام ششم دست پیدا کرد و تیم زیر ۱۸ سال قم در جایگاه هفتم پومسه قهرمانی کشور ایستاد.

وی بیان کرد: علی نادعلی سرمربی تیم پومسه قم در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال به عنوان بازیکن نیز شرکت کرده بود که نفر اول این رده و صاحب گردن آویز طلا شده و همچنین به عنوان فنی‌ترین بازیکن شناخته و در رده تیمی نیز صاحب مدال شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuuar.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما