يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 26182

بانوان قمی از پومسه قهرمانی کشور دست خالی بازگشتند

قم نيوز : قم نیوز: تیم پومسه بانوان استان قم بدون کسب مدال به کار خود در پیکارهای پومسه قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی پایان داد.
بانوان قمی از پومسه قهرمانی کشور دست خالی بازگشتند
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در فدراسیون تکواندو نهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور بانوان پومسه‌رو از ۲۰ استان کشور به انجام رسید، اما بر خلاف مسابقات لیگ دست بانوان قمی به مدال نرسید.

این پیکارها مطابق انتظار با درخشش بانوان پومسه‌رو تیم‌های البرز، اصفهان و تهران همراه بود و این سه تیم بر سکوهای اول تا سوم تکیه زدند، در حالی که بانوان قمی به لحاظ تجربه‌ای که از لیگ‌ و مسابقات دوره‌های گذشته داشتند جزو مدعیان به شمار می‌رفتند.

نهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور و چهارمین دوره مسابقات پومسه ویژه نایب رئیسان هیئت‌های تکواندو استان‌های مختلف کشور در بخش بانوان، با حضور ۱۸۶ ورزشکار از ۲۰ استان به میزبانی خانه تکواندو تهران به انجام رسید.

این دوره از رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد و در بخش انفرادی، پومسه‌روهای رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و در بخش تیمی سه نفره، مدعیان در رده‌های سنی زیر ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم البرز برای سومین سال پیاپی با اقتدار قهرمان شد و تیم‌های پومسه بانوان اصفهان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند و در شرایطی که زنجان چهارم شد، تیم قم در بین تیم‌های برتر این دوره از مسابقات قرار نگرفت.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین‌های این دوره در قالب بهترین سرپرست، سرمربی، فنی‌ترین بازیکن،‌ تیم اخلاق و بهترین داور معرفی شدند، اما نه تنها قمی‌ها در بین این برترین‌ها نبودند، بلکه قم از رسیدن به مدال پومسه قهرمانی کشور نیز بازماندند.

تیم ۳ نفره پومسه بانوان قم در حالی بدون قرار گرفتن بر سکو‌های اول تا سوم به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد که شیدا باوفا، مریم‌سادات محمود‌زاده و کبری سخایی وطن اعضای این تیم بودند و لطیفه احمدی به عنوان مربی و فرشته کریمی‌مهر به عنوان سرپرست این تیم را هدایت می‌کردند.

بانوان پومسه‌رو قم در حالی بدون کسب مدال از این پیکارها بازگشتند که پیش از این روز سی‌ام مردادماه برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده بود ولی برگزاری پیش از موعد این رقابت‌ها، سبب شد تا تیم قم با آمادگی ۱۰۰ در صد به مسابقات اعزام نشود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcirzar.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما