چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 26042

خبرنگاران استان قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت:روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا آحاد جامعه ضمن توجه به جایگاه و رسالت خطیر این قشر شریف، تکریم و قدردانی شایسته‌ای را از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم انجام دهد.
خبرنگاران استان قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استاندار قم، حجت الاسلام مصالحی منش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاری در دنیای امروزی، بر هیچکس پوشیده نیست و خبرنگاران به عنوان پیشگامان عرصه دانایی و اطلاع رسانی، نقش کلیدی را در پیشرفت و بالندگی جامعه و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: خبرنگاران این طلایه داران راستین خدمت در رسانه، انسان های پر تلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافتمندانه خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره برانند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه ای خود را انجام دهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون شک جامعه سالم و پویا، مرهون همت و تلاش روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهدی است که با پیام رسانی صادقانه و مشفقانه و نقد منصفانه، زمینه تغذیه فکری و رشد و شکوفایی و اعتلای فرهنگی جوامع را فراهم می‌کنند. از این رو یک خبرنگار متعهد در کنار برخورداری از ویژگی ها و مهارت های تخصصی و حرفه ای، باید آراسته به صفات بارز اخلاقی نظیر صداقت، عدالت، انصاف و امانت نیز باشد.

در پیام استاندار قم تاکید شده است: «روز خبرنگار» روز پاسداشت اصحاب قلم و اندیشه و تجلیل از مشعلداران آگاهی است. فرصت مغتنمی است تا آحاد جامعه ضمن توجه به جایگاه و رسالت خطیر این قشر شریف، تکریم و قدردانی شایسته ای را از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع رسانی انجام دهد.

در انتهای پیام استاندار قم خاطرنشان شده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن هفدهم مرداد روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب خبری متعهد، کوشا و پرتلاش استان مقدس قم، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته، توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxz0x.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما