شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 26152

انگیزه بالای تکواندوکاران قم برای صعود

قم نيوز : قم نیوز: تکواندوکاران خردسال قم با انگیزه بالا و هدف صعود از گروه مدعیان در هفته دوم مسابقات لیگ تکواندوی خردسالان باشگاه‌های کشور به روی شیهاپچانگ می‌روند.
انگیزه بالای تکواندوکاران قم برای صعود
به گزارش قم نیوز، شروع بسیار خوب و موفق تکواندوکاران قم در فصل جدید پیکارهای لیگ رده سنی خردسالان تکواندوی باشگاه‌های کشور موجب شده تا آن‌ها این روزها در تمرینات آماده‌سازی خود با انگیزه‌تر مهیای دیدارهای آینده شوند.

تکواندوکاران خردسال قم در نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور حریف تیم هیئت تکواندو شهرستان بافق بودند و در این رقابت‌ در ۱۰ وزن تکواندوکاران قم با حریفان خود مبارزه کردند که پیروزی در چهار مسابقه از آن تکواندوکاران قم بود و در چهار مسابقه نیز حریف به برتری رسید.

تکواندوکاران تیم اعزامی هیئت قم در مسابقه نخست برابر تیم هیئت تکواندوی بافق ۶ بر ۴ به برتری دست یافتند تا با روحیه‌ای بسیار بهتر در دیدارهای آینده مقابل حریفان صف‌آرایی کنند و انگیزه بالایی برای صعود از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ تکواندوی خردسالان باشگاه‌های کشور جام غنچه‌های تکواندو داشته باشند.

البته گروه‌بندی نخستین دوره مسابقات لیگ خردسالان پسر در حالی صورت گرفته که این پیکارها با حضور آینده‌سازان تکواندوی کشور در بخش پسران در قالب ۱۵ تیم شرکت‌کننده از نقاط مختلف کشور به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، ۱۵ تیم شرکت‌کننده در نخستین دوره مسابقات لیگ تکواندوی رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی دیدارهای خود را در ۲ گروه برگزار می‌کنند تا صعود‌کننده‌ها به مرحله نهایی معرفی شوند.

بر این اساس در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات لیگ تکواندوی رده سنی خردسالان باشگاه‌های کشور تیم‌های شهید احمد کاوند به نمایندگی از هیئت تکواندوی جنوب‌شرق تهران، هیئت مرکزی، آینده‌سازان صنایع استیل البرز، باشگاه امام سجاد، الماس بتن همدان، باشگاه فرهنگی ورزشی مهراس سمنان و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقبای تیم خردسالان قم در این فصل از مسابقات نیز تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی این لیگ یعنی تیم‌های هیئت تکواندوی خوزستان، استیل البرز، فرمانیه، کرمانشاه، هیئت تکواندوی شهرستان بافق، هیئت تکواندوی قم، باشگاه یاری و هیئت تکواندوی سمنان هستند.

تمرینات تیم رده سنی خردسالان هیئت تکواندوی استان قم به منظور حضوری موفق در دومین هفته از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جدید لیگ رده سنی خردسالان تکواندوی باشگاه‌های کشور این روزها در خانه تکواندوی شهر مقدس قم زیر نظر مربیان این تیم برگزار می‌شود ولی پیکارهای هفته دوم همچون هفته نخست در خانه تکواندوی تهران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0yd0.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما