سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 26287

دانشجویان غیر بومی در اولویت برنامه‏‌‏های فرهنگی هستند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: با توجه به آسیب‌پذیری دانشجویان غیر بومی، به دنبال آگاه‌سازی این افراد در زمینه مسائل دینی، مذهبی، عقیدتی و رفع شبهات دینی هستیم.
دانشجویان غیر بومی در اولویت برنامه‏‌‏های فرهنگی هستند
به گزارش قم نیوز، علیرضا باقری ثالث به برنامه‌های فرهنگی دانشگاه حضرت معصومه(س) اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در دو گروه مناسبتی و مذهبی در زمان‌های خاص برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اولویت داشتن دانشجویان غیر بومی در برنامه‌های فرهنگی گفت: با توجه به آسیب‌پذیری دانشجویان غیر بومی، به دنبال آگاه‌سازی این افراد در زمینه مسائل دینی، مذهبی، عقیدتی و رفع شبهات دینی هستیم.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزاری جلسات، سخنرانی‌ها، اردوها و کارگاه‌ها را از جمله برنامه‌های این دانشگاه در سه ماهه نخست سال جاری مطرح و بیان کرد: جلسات تفسیر قرآن برای اعضای هیئت علمی و انجام اقدامات فرهنگی در قالب‌های مختلف از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه محسوب می‌شود.

باقری ثالث، به برخی برنامه‌های فرهنگی در مورد هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مواد مخدر در جامعه و مضرات خانمان‌سوز آن، به دنبال آگاه‌سازی خانواده‌ها در این زمینه هستیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با محوریت اعتیاد برای کارکنان و اساتید و ارسال پیامک‌ در مورد آگاهی از اعتیاد و عوارض آن برای کارکنان، اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آنها از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در راستای فعالیت‏‌‏های هفته مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه حضرت معصومه(س) انجام شده است.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزاری کارگاه‌هایی در مورد اعتیاد و مواد مخدر را یکی از برنامه‌های کارساز مطرح کرد و گفت: برگزاری این کارگاه‌ها نقش به‌سزایی در کاهش معضل اعتیاد دارد.

باقری ثالث، به الگوپذیری دانشجویان اشاره و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری کارگاه‌ها نشان دادن میزان الگوپذیری فرزندان از والدین است و اینکه در همه حال والدین باید مراقب رفتارها و اعمال خود باشند.

وی سلسله مسابقات پیامکی، برگزاری کارگاه‌های ویژه کارکنان با عنوان «حقوق و تکالیف کارگزاران با محوریت نهج‌البلاغه»، کلاس‌های حفظ قرآن برای کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های آنها و همچنین برگزاری کارگاهی در خصوص حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این این دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) به ششمین دوره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه فرم‌های یک شکل برای کارکنان زن در راستای الگوپذیری دانشجویان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefw8w.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما