چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : 26365

لزوم مشارکت گسترده دستگاه‌ها در برگزاری جشن‌های دهه کرامت

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی ابن‌ابیطالب گفت: باید دستگاه‌های مختلف در خصوص برنامه‌های دهه کرامت وارد عمل شده و نباید فعالیت‌ها و برنامه‌های این دهه به آستان مقدس حضرت معصومه(س) محدود شود.
لزوم مشارکت گسترده دستگاه‌ها در برگزاری جشن‌های دهه کرامت
به گزارش قم نیوز، مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به اینکه باید در خصوص برنامه‌هایی دهه کرامت شاهد تجمیع در برنامه‌ها باشیم افزود: باید از ظرفیت نهادهای دولتی، نهادهای غیردولتی و همچنین مردم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت استفاده شود.

وی تاکید کرد: باید دستگاه‌های مختلف در خصوص برنامه‌های دهه کرامت وارد عمل شده و نباید فعالیت‌ها و برنامه‌های این دهه به آستان مقدس حضرت معصومه(س) محدود شود.

فرمانده سپاه استان قم به طرح و تاکید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص توجه به مقاومت مردم غزه در این دهه اشاره کرد و یادآور شد: باید همانند همیشه که قم در عرصه‌های فرهنگی و دینی در کشور پیشتاز است در دهه کرامت نیز شاهد باشیم که اقدامی قابل توجه در حمایت از مردم غزه صورت گرفته و در این خصوص قم در سطح کشور به نقش‌آفرینی بپردازد.

مهدوی‌نژاد توطئه دشمنان را ایجاد تفرقه بین مسلمانان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که در کشورهای اسلامی مشکلات مختلفی ایجاد شده و بهترین راه حل در برابر این مشکلات حفظ و تقویت هرچه بیشتر اتحاد دنیای اسلام است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب ادامه داد: باید در این بخش نیز به صورت فعال وارد شده و بتوانیم به سراسر کشور الگویی در خور توجه ارائه دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbsfb5.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما