شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 26416

مبارزه با افکار انحرافی دشمن رسالت اصلی بسیج اساتید است

قم نيوز : قم نیوز: سازمان بسیج اساتید قم گفت: بسیج اساتید وظیفه دارد که گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت کرده و دانشجویان را آگاه کند تا عرصه‌های مختلف توان مبارزه با افکار انحرافی دشمن را داشته باشند.
مبارزه با افکار انحرافی دشمن رسالت اصلی بسیج اساتید است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده با اشاره به موضوع مقاومت اسلامی اظهار کرد: در مکتب تشیع در حوزه عمل و نظر، مقاومت از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین اگر مقاومت اسلامی در روند حرکت رو به جلو جریان اسلامی نباشد وضعیت جهان اسلام به سمت بی‌ثباتی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اساس و زیربنای مکتب جهادی تصریح کرد: مکتب جهادی اسلام بر محور مقاومت اسلامی پایه گذاری شده است، البته مقاومت تنها دفاع نیست، بلکه مقاومت به نوعی زیر سئوال بردن کیان مکاتب انحرافی و حرکتی رو به جلو است.

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به بیداری اسلامی منطقه عنوان کرد: بیداری اسلامی منطقه که چندین سال است به وجود آمده نیز از مقاومت مردم شکل گرفته است، بنابراین مقاومت اسلامی یک مفهومی است که در حوزه عمل نیز باید به آن پایبند باشیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید قم با اشاره به مقاومت اسلامی بیان کرد: این مقاومت سدی در برابر استعمار، استکبار و زورگویی‌ها است، زیرا اگر از ظلم و جنایات در جامعه جلوگیری نشود دشمن نفوذ بیشتری در جامعه اسلامی کرده و باید طغیان دشمن را خنثی کرد.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات مقاومت یک ملت مطرح می‌شود، گاهی هم مقاومت یک مکتب قابل بحث است، اما گاهی یک جریان در برابر دشمنان داخلی و خارجی برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود مقاومت می‌کنند.

علیزاده تاکید کرد: زمانی که جهان اسلام در برابر جهان کفر موضع گیرد و مقاومت کند نقطه اوج مقاومت اسلامی است و تنها نقطه رهایی جهان اسلام در برابر تهدیدات مقاومت اسلامی است.

جانشین سازمان بسیج اساتید قم گفت: در حال حاضر ما شاهد مقاومت اسلامی حزب‌الله، مقاومت اسلامی مردم فلسطین با محوریت حماس هستیم که این‌ها می‌توانند الگویی برای سایر کشور‌ها باشند، البته موفقیت این مقاومت‌ها نیز مرهون تلاش و حمایت ایران از آن‌ها است.

وی با اشاره به نقش بسیج اساتید در ترویج گفتمان مقاومت افزود: اقشار جامعه از جمله بسیج اساتید وظیفه دارند که این گفتمان را تقویت کنند، البته اساتید که دانشجویان مخاطبان آن‌ها هستند وظیفه دارند در راستای ترویج مقاومت اسلامی، فرهنگ ایثار و مقاومت دانشجویان را آگاه کنند تا عرصه‌های مختلف توان مبارزه با افکار انحرافی دشمن را داشته باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciq5ar.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما