?>?> 589 آزاده ، افتخاری برای مردم قم | قم نیوز
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 26452

589 آزاده ، افتخاری برای مردم قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: 589 آزاده استان ، که سالها در زندان های رژیم بعث اسیر بودند، به عنوان افتخاری برای مردم قم هستند.
589 آزاده ، افتخاری برای مردم قم
به گزارش قم نیوز، سردار ˈ سید جواد هاشمیˈ  به مناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به ایران اسلامی افزود: ۱۰۲ نفر از آزادگان قم مربوط به زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی می باشند و ۱۱ نفر آنان نیز به درجه شهادت رسیده اند.

وی تعداد آزادگان نخبه را نیز ۱۸ نفر اعلام کرد و گفت: این عزیزان توانسته اند که خدمات ارزشمندی را نصیب نظام جمهوری اسلامی کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان آبروی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند، گفت: آنها سختی ها و شکنجه های دوران اسارت در زندان های رژیم بعثی صدام را تحمل کردند و دشمن هیچگاه نتوانست آنها را از هدف و راهشان بازدارد.

هاشمی در ادامه تجلیل از کارمندان آزاده و دیدار با با خانواده های معظم آزادگان را از برنامه های سالروز ورود این غیورمردان به میهن اسلامی ذکر کرد.

وی افزود: امشب نیز پس از نماز مغرب و عشا مراسمی در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره)، با سخنرانی معاون اول قوه قضاییه برگزار

خواهد شد.

وی ادامه داد: دراین مراسم از خانواده های شهدای آزاده، اکبر خداداد ، قدرت رحمتی ، محمدرضا شفیعی ، عبدالرحیم گلستانی و احمد متقیان که در زندان ها رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند ،تجلیل و یاد و خاطره آزادگان شهید گرامی داشته می شود.

هاشمی گفت: درحاشیه این مراسم نمایشگاه عکس از ورود آزادگان به کشور و نیز نمایشگاه کتاب دایر خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcir5ar.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما