سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 26524

آثار ارسالی به جشنواره فیلم و عکس قم در بخش «الف» داوری شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انجمن سینمای جوان استان قم گفت: 65 فیلم به دبیرخانه بخش «الف» جشنواره فیلم و عکس قم ارسال شد که از این تعداد سه اثر برگزیده انتخاب شد.
آثار ارسالی به جشنواره فیلم و عکس قم در بخش «الف» داوری شد
به گزارش قم نیوز، رضا ابوذر با اشاره به اتمام داوری فیلم‌های بخش «الف» نخستین جشنواره فیلم و عکس استان قم اظهار کرد: در مجموع ۱۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۶۵ اثر به بخش «الف» و ۵۵ اثر به بخش «ب» اختصاص داشت.

وی با بیان اینکه پس از اتمام داوری فیلم‌های بخش «ب» در استان قم، داوری بخش «الف» در انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد تصریح کرد: سعید شاه‌حسینی، رضا آقالر و روح‌الله حجازی که از نخبگان عرصه فیلم‌سازی محسوب می‌شوند داوری آثار را برعهده داشتند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم ادامه داد: بر اساس نظر داوران یک فیلم مستند به‌عنوان بهترین فیلم انتخاب شده و یک فیلم نیز شایسته تقدیر شناخته شد و در بخش تجربی نیز بهترین فیلم تجربی انتخاب شده و در بخش پویانمایی نیز بهترین انیمیشن معرفی شد.

وی اضافه کرد: بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین تصویربردار، بهترین تدوین، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه‌نویس نیز انتخاب شدند که در هر یک از این بخش‌ها یک نفر شایسته تقدیر شناخته شد.

ابوذر با اشاره به شمار عکس‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: ۲۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه امروز با حضور محمود عبدالحسینی، محمدرضا بهشتی منفرد و مجید ایرانی در انجمن سینمای جوانان ایران داوری می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم ادامه داد: آثار ارسال شده بر اساس ضوابطی که پیش از این اعلام شد بعد از سال ۹۱ به تولید رسیده بود و هنرمندان آثار خود را با موضوع آزاد در زمینه‌های پویانمایی، داستانی و مستند در مدت‌زمان یک تا ۲۵ دقیقه برای شرکت در جشنواره ارسال کردند.

ابوذر خاطرنشان کرد: این جشنواره طی روزهای سوم تا ششم شهریور ماه سال جاری در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5war.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما