چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 26596

تیم کشتی صبای قم، پیام نور تهران را از پیش رو برداشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی صبای قم، در آغاز مرحله دوم مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور تیم کشتی پیام نور تهران را از پیش رو برداشت.
تیم کشتی صبای قم، پیام نور تهران را از پیش رو برداشت
به گزارش قم نیوز، مرحله دوم از مسابقات کشتی جایزه بزرگ کشور در دو بخش آزاد و فرنگی از امروز در در خانه کشتی شماره ۲ تهران آغاز شد و نماینده قم کار خود را با پیروزی آغاز کرد.

تیم کشتی استان قم که با نام صبا در این مسابقات شرکت کرده است در نخستین به دیدار تیم کشتی فرنگی پیام نور تهران رفت و موفق شد با امتیاز فنی حریف خود را شکست دهد.

در این مسابقه و در وزن ۵۹ کیلوگرم، ایمان داوودی از صبای قم برابر مصیب اکبری از پیام نور با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد تا قمی‌ها کار را با شکست آغاز کنند اما سرنوشت دیگری در انتظار این مسابقه بود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم، عباس هوشمند از صبای قم موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر برابر پژمان شاه بداغی از پیام نور به پیروزی برسد اما در دسته ۷۱ کیلوگرم، جعفر توسلی فرنگی کار قمی برابر برومند اصلان ۱۱ بر ۳ مغلوب شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، امیر حسین مولایی از صبای قم برابر میثم شریفی از پیام نور تهران با نتیجه ۱۰ بر ۵ مبارزه را واگذار کرد تا صبای قم در آستانه باخت برابر حریف تهرانی قرار گیرد اما پیروزی قاطع ۶ بر صفر علی زینتی رفاه در وزن ۸۰ کیلوگرم برابر فواد کریمی امید را به اردوی کشتی گیران قم بازگرداند.

پیروزی ۱۰ بر یک میلاد خسروی برابر ابوالفضل فلاح دوست فرنگی کار پیام نور در دسته ۸۵ کیلوگرم کار را به تساوی کشاند اما در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی پورشایان از پیام نور مقابل حسین فتحی‌زاده از صبا ۷ بر ۲ به برتری رسید.

در مبارزه پایانی دسته سنگین وزن ۱۳۰ کیلوگرم که تعیین کننده تیم پیروز بود، مهدی نوری از صبای قم موفق شد ۸ بر ۲ برابر پارسا نظری از تیم کشتی پیام نور تهران پیروز شود که با این نتیجه دو تیم در امتیاز مثبت ۱۹ و پیروزی انفرادی ۴ به تساوی رسیدند اما صبا موفق شد در جدالی میلی متری در امتیاز فنی ۴۰ بر ۳۹ از حریف پیشی بگیرد و برنده مسابقه شود.

دومین مسابقه تیم کشتی صبای قم در مرحله دوم مسابقات کشتی باشگاه‌های کشور موسوم به جایزه بزرگ برابر تیم شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdch-mni.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما