پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 26633

فرنگی‌کاران صبای قم از رقبای تهرانی انتقام گرفتند

قم نيوز : قم نیوز: فرنگی‌کاران تیم صبای قم شکست در مرحله نخست مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ کشتی باشگاه‌های کشور را در مرحله دوم از تیم هفتم‌تیر تهران انتقام گرفتند.
فرنگی‌کاران صبای قم از رقبای تهرانی انتقام گرفتند
به گزارش قم نیوز، مسابقات مرحله دوم رقابت‌های جایزه بزرگ کشتی باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی کشورمان به میزبانی خانه کشتی شماره ۲ تهران در حال انجام است و طبق نتایج به دست آمده از دور دوم رقابت‌های فرنگی، صبای قم به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

نتایج دور دوم رقابت‌های کشتی فرنگی مرحله دوم جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور تا کنون برای فرنگی‌کاران تیم صبای قم موفقیت آمیز بوده و در صورت برتری صبایی‌ها در آخرین مسابقه برابر نماینده شهرستان اندیمشک، این تیم می‌تواند به صدر جدول رده بندی برود.

مسابقات مرحله دوم جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور در خانه کشتی شماره ۲ تهران در اوج حساسیت در حال برگزاری است زیرا آرام آرام موعد برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و همچنین مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی در حال فرا رسیدن است و کشتی‌گیران سعی می‌کنند بهترین شرایط خود را به نمایش بگذارند و توانایی فنی بالای خود را نشان دهند.

این رقابت‌ها در دو رشته آزاد و فرنگی با حضور شش تیم در هر رشته به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در دور دوم رقابت‌های کشتی فرنگی تیم‌های صبای قم، نفت مسجد سلیمان و مرکز جراحی پاستور اندیمشک مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

نتایج دور دوم مسابقات کشتی فرنگی در حالی مشخص شد که تیم کشتی فرنگی شهدای هفتم تیر تهران موفق به کسب ۹ امتیاز مثبت شد در حالی که فرنگی کاران تیم صبای قم توانستند امتیاز مثبت ۲۵ را به دست بیاورند و در مصاف‌های انفرادی نیز صاحب برتری ۵ بر ۳ شوند.

در مصاف‌های رو در روی وزن ۵۹ کیلوگرم شیرزاد بهشتی‌طلا از تیم هفتم‌تیر تهران برابر ایمان داودی از صبای قم حاضر به مسابقه نشد و نماینده صبا به برتری رسید و در وزن ۶۶ کیلوگرم وحید میرفتح‌الهی از صبای قم حریف نداشت و به راحتی به برتری دست یافت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم داود رستمی از تیم هفتم‌تیر تهران با نتیجه چهار بر صفر مغلوب جعفر توسلی از صبای قم شد و در وزن ۷۵ کیلوگرم مهرداد بهرامی از هفتم‌تیر تهران موفق به شکست کشتی‌گیر صبای قم یعنی امیرحسین مولایی با نتیجه ۴ بر ۲ شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم هیچ کشتی‌گیری از تیم هفتم‌تیر تهران مقابل علی زینتی‌رفاه از صبای قم حاضر نشد و بدین ترتیب نماینده صبا برنده شد و در وزن ۸۵ کیلوگرم سامان عزیزی از تیم هفتم‌تیر تهران موفق به شکست ۲ بر یک میلاد خسروی از صبای قم شد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم علی علیاری از تیم هفتم‌تیر تهران موفق شد با حساب ۵ بر صفر حسین فتحی‌زاده از صبای قم را از پیش رو برداشت و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام شجعی از تیم هفتم‌تیر تهران برابر مهدی نوری از صبای قم با حساب ۵ بر صفر شکست خورد تا برنده نهایی این دیدار تیم صبای قم باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjtme8.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما