چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 26617

تغییر تاکتیک در وقت اضافه، سبب راهیابی ماهان تندیس به فینال شد

قم نيوز : قم نیوز:‌ سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم با بیان اینکه تغییر تاکتیک در وقت اضافه، سبب راهیابی ماهان تندیس به فینال شد گفت: دیدار برابر شهرداری رشت، هجومی‌ترین نمایش فصل ماهان تندیس بود.
تغییر تاکتیک در وقت اضافه، سبب راهیابی ماهان تندیس به فینال شد
به گزارش قم نیوز، علی شریفی پس زا پیروزی تیمش برابر شهرداری رشت در نیمه نهایی لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور اظهار کرد: بازی بسیار خوبی ارائه کردیم اما با وجود اینکه تیم بر‌تر میدان بودیم موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد و آمار بالای ضربه‌های ما به تیرک دروازه حریف گواه این ادعاست اما در مجموع این بازی، نمایش مثبتی برای ماهان بود.

وی گفت: با وجود اینکه شهرداری رشت تیم قدرتمندی بود اما بازی بسیار آسانی در پیش داشتیم و دیدار برابر شهرداری رشت، هجومی‌ترین نمایش فصل ماهان تندیس بود چنان که حتی در بازی‌های مرحله گروهی که با نتایج یک طرفه‌ای هم پیروز شدیم، این قدر روان بازی نکرده بودیم.

سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم افزود: پیروزی برابر شهرداری رشت سبب شده بازیکنان ما با روحیه‌ای بالا و انگیزه‌ای دوچندان در انتظار فینال باشند و می‌خواهیم دومین قهرمانی فوتسال قم در تاریخ این رقابت‌ها را به مردم قم هدیه کنیم.

شریفی با بیان اینکه تیمش در فینال مصدوم و محروم ندارد عنوان کرد: در بازی با شهرداری رشت، تیم بر‌تر بازی بودیم اما بازی قفل شده بود با این حال خوشحالم که شرایط در وقت اضافی به سود ما پیش رفت.

وی تصریح کرد: پس از گل تساوی بخش شهرداری، بازی فرسایشی شد اما تغییر تاکتیک ما در وقت اصافی سبب بازشدن پیروزی تیم شد و توانستیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم امید ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر زحمات زیادی کشیده شده و باید قدردان این فرصت باشیم و در فینال بازی کم اشتباهی ارائه دهیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbz0b5.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما