شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 26696

منطقه سلفچگان نقش ممتازی در رونق اقتصادی کشور دارد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به دلیل امنیت استان قم و قرار گرفتن در مسیر راه‌های اصلی ارتباطی نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دارد.
منطقه سلفچگان نقش ممتازی در رونق اقتصادی کشور دارد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد که به همراه جمعی از معاونان سپاه استان و به دعوت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از این منطقه بازدید کرد، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های سلفچگان ابراز کرد: وجود شاهراه‌ها و بزرگراه‌های کشور در این منطقه، قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی استان‌های کشور از شمال به جنوب و از غرب به شرق، برخورداری از راه‌آهن سراسری و نزدیک بودن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و همچنین احداث فرودگاه بین‌المللی قم به این مکان امتیازات خاص و منحصر به فردی بخشیده است.

وی با ذکر اینکه اکثر کشورهای منطقه به نوعی دچار ناامنی و چالش هستند گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در منطقه و استان قم امن‌ترین استان کشور است و به همین دلیل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان محل مطمئنی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: این منطقه قطعا نقش موثری در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور خواهد داشت.

منطقه ویژه اقتصاد سلفچگان در محدوده‌ای به وسعت دو هزار هکتار در فاصله ۳۵ کیلومتری قم و ۱۸۵ کیلومتری تهران و در چهارراه جاده‌های ترانزیت در مرکز ایران واقع شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciqqar.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما