شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 26707

افتتاح اداره ثبت ‌احوال منطقه یک قم تا پایان هفته

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ثبت ‌احوال استان قم گفت: ضمن نیازسنجی برای افتتاح اداره ثبت ‌احوال منطقه یک قم در هشتمین جلسه شورای معاونین مقرر شد مقدمات لازم برای آغاز به کار این اداره تا پایان هفته فراهم شود.
افتتاح اداره ثبت ‌احوال منطقه یک قم تا پایان هفته
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله عسکری از افتتاح اداره ثبت ‌احوال منطقه یک قم خبر داد و اظهار کرد: این اداره برای سهولت کار شهروندان قمی به‌ ویژه ساکنین منطقه نیروگاه و کاهش بار کاری از اداره ثبت احوال شهرستان قم واقع در خیابان ساحلی در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به هشتمین جلسه شورای معاونین اداره‌کل ثبت‌ احوال استان قم که با حضور تمام اعضا برگزار شد، تصریح کرد: ضمن نیاز‌سنجی برای افتتاح اداره ثبت ‌احوال منطقه یک قم بر تسریع حل موانع موجود تاکید و مقرر شد مقدمات لازم برای افتتاح این اداره تا پایان هفته فراهم شود.

مدیرکل ثبت ‌احوال استان قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح استان اداره ثبت ‌احوال شهرستان قم واقع در خیابان ساحلی،‌ اداره‌کل ثبت‌ احوال استان قم واقع در ۷۵ متری عمار یاسر و ۱۰ دفتر پیشخوان دولت پاسخگوی کارهای ثبت هویتی شهروندان قمی هستند.

وی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف استان نیز نماینده اداره ثبت‌احوال به مدت دو روز در بخشداری‌ها برای انجام کارهای ثبتی حضور پیدا می‌کند، گفت: با توجه به تراکم جمعیتی بالا در منطقه نیروگاه و قرار نداشتن اداره‌های ثبت احوال کل و شهرستان در این منطقه تصمیم بر راه‌اندازی اداره ثبت ‌احوال منطقه یک گرفته شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzzb5.rhb0gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما