يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 26785

طرح ولایت دانشجویی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بسیج دانشجویی قم گفت: ۴ شهریور ساعت ۶ عصر افتتاحیه طرح ولایت با سخنرانی آیت الله سعیدی و اختتامیه این طرح نیز ۱۳ شهریور با سخنرانی تولیت مسجد مقدس جمکران در قم برگزار می‌شود.
طرح ولایت دانشجویی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن دیانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه با اشاره به گرامی داشت هفته دولت، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدا، به ویژه شهدای این هفته است.

مسئول بسیج دانشجویی قم با اشاره به اردوهای جهادی، افزود: اردوهای جهادی دو بار در سال، در فصل تابستان و ایام نوروز برگزار می‌شود البته اردوهای جهادی امسال در قالب ۵ گروه که از دانشگاه‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند برگزار می‌شود، این اردو‌ها از ۳۰ مرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

دیانی با بیان دانشگاه‌های شرکت کننده در اردوی امسال، عنوان کرد: امسال دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و شهاب دانش در این اردوی تابستانی شرکت می‌کنند، که این اردو در بخش مرکزی و سلفچگان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی قم با بیان آمار شرکتت کنندگان دراین طرح، بیان کرد: دراین طرح ۴۶۰ نفر شرکت کرده‌اند که عمده کار آن‌ها اجرای برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و مطالبه‌گری اجتماعی است.

وی با اشاره به حضور خواهران و برادران در طرح، گفت: خواهران در این طرح‌ها مباحث بهداشتی، پزشکی و فرهنگی را برای مردم مناطق تبیین می‌کنند و برادران شرکت کننده در طرح نیز مباحث عمرانی و مطالبه‌گری را در کنار فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند.

دیانی با اشاره به طرح ولایت، تاکید کرد: این طرح امسال با تاکید به شعار طرح ولایت خط امام برگزار می‌شود که در این طرح مباحث بصیرتی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی، تشکیلاتی به طور کامل برای دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به افتتاحیه این طرح، اظهار کرد: ۴ شهریور ساعت ۶ عصر افتتاحیه طرح با سخنرانی آیت الله سعیدی برگزار می‌شود، البته اختتامیه طرح نیز ۱۳ شهریور با سخنرانی تولیت مسجد مقدس جمکران و سردار مهدوی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های این طرح، افزود: دیدار با مراجع تقلید، استفاده از محضر اساتید کشوری، برنامه‌های فرهنگی، مشاوره، پخش فیلم برخی از برنامه‌های تدوین شده برای این طرح است.

دیانی با رونمایی از نرم افزار خط امام، خاطرنشان کرد: این نرم افزار در سه بخش طراحی شده است که تمام برنامه‌های این طرح را در خود دارد و قابلیت ارتقا و به روز شدن نیز در این نرم افزار گنجانده شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmqni.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما