پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 27142
استاندار قم:

برقراری امنیت داخلی مهم‌ترین دستاورد وزارت اطلاعات است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم حفظ امنیت کشور را از وظایف مهم وزارت اطلاعات دانست و گفت: حس امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین دستاورد این نهاد امنیتی در عرصه داخلی است.
برقراری امنیت داخلی مهم‌ترین دستاورد وزارت اطلاعات است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی منش صبح امروز در همایش سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، ‌ با بیان اینکه وزارت اطلاعات از جایگاه خاصی در نظام اسلامی برخوردار است، اظهار کرد: مسئولان این وزارتخانه بر اساس موازین اسلام ناب محمدی و در جهت حفظ امنیت جامعه مجاهدت می‌کنند.

استاندار قم حفظ امنیت کشور را از وظایف مهم وزارت اطلاعات دانست و افزود: حس امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین دستاورد این نهاد امنیتی در عرصه داخلی است.

وی همچنین جلوگیری از نفوذ دشمنان خارجی را دیگر رسالت مهم این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تلاش توام با تدبیر سربازان گمنام امام زمان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد.

حجت الاسلام صالحی منش با بیان اینکه کشورهای مستکبر و دست نشانده‌های منطقه‌ای آن‌ها برای آسیب زدن به نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند تصریح کرد: هجمه غرب به کشورهای عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در سالهای اخیر در راستای همین هدف بوده که خوشبختانه به فضل الهی و درایت و تدبیر مسئولان به شکست دشمنان مبدل گشته است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcf0yd0.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما