پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 27143
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

سیستم‌های اطلاعاتی دنیا از فعالیت‌های وزارت اطلاعات متحیر مانده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی کاری انجام داده که تمام سیستم‌های اطلاعاتی دنیا انگشت به دهان مانده‌اند و این در سایه رهنمودهای امام راحل و راهبری مقام معظم رهبری است.
سیستم‌های اطلاعاتی دنیا از فعالیت‌های وزارت اطلاعات متحیر مانده‌اند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسینی بوشهری که در همایش سی سال مجاهدت خاموش وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران سخن می‌گفت، اظهار کرد: از اینکه در جمعی که برای تجلیل از سی سال مجاهدت‌های وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از عالم وارسته، ایت الله احمدی میانجی تشکیل شده است، خوشحال هستم و از اینکه چنین جمعی تشکیل شده است، خشنود هستم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، تصریح کرد: راه شناخت خدای رحمان عقل است و در فردای قیامت سوال می‌کنند که چرا شما بهشتی نشدید و پاسخ می‌دهند اگر ما گوش شنوایی داشتیم و تعقل می‌کردیم، گمراه نمی‌شدیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دومین حجت برای انسان، پیامبران هستند و در تعبیرات قرآنی هست که هیچ قومی را خدا نیافرید، مگر اینکه پیامبری را برای هدایت ایشان قرار داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش عالمان دین به عنوان سومین راهنمای بشریت، افزود: ده‌ها و صد‌ها روایت در اهمیت شخصیت علما آمده است و در کلام رسول خدا (ص) آمده است که علما، ستارگان راهنمای امت هستند و آیت الله احمدی می‌انجی یکی از این علمایی است که شخصیت والا و بزرگی داشته است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به ابعاد علمی و شخصیتی آیت الله احمدی میانجی (ره) تصریح کرد: او شاگرد برجسته بسیاری از علمای حوزه بود که از خرمن علم ایشان در مقوله تفسیر و فقه و اصول و سایر دانش‌های حوزوی، استفاده لازم را برده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اخلاص آیت الله احمدی میانجی، تاکید کرد: این عالم برجسته حوزوی در اوج اخلاص بود و دنبال تعلقات و وابستگی‌های دنیوی نبود. امکان نداشت که یک لحظه از سمت تواضع به سمت تکبر برود و در مسجد عبداللهی که مسجد کوچکی بود، نماز می‌گذارد و هر چه به ایشان اصرار کردند که به مسجد بزرگتری برود، قبول نکرد و گفت همین مسجد کوچک برای من بس است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کتاب‌های علمی و وزینی توسط این عالم برجسته نوشته شده است و در کنار، جاذبه قوی‌ای برای جوانان داشت و ایشان جذب شخصیت ایشان می‌شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان در دوران مبارزه، اعلامیه‌های اثر بخشی را بر علیه رژیم شاهنشاهی امضا می‌کرد و در کنار آن، از دفاع مقدس نیز حمایت قاطعی داشت و هنگام تشییع جنازه فرزندشان، از میانه راه برگشت و گفت چیزی را که در راه خدا دادیم، پس نمی‌گیریم و این فرزند ما در در راه خدا رفت.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: ایشان در زمینه حفظ نظام بسیار اصرار داشت و می‌گوید وقتی دیدم با فتنه‌های زیادی روبرو هستیم، به صدر اسلام برگشتم تا ببینم در صدر اسلام و زمان رسول الله (ص) چیزی به نام جمع آوری و حفظ اطلاعات بود و بر این اساس ایشان کتاب مهمی با عنوان ریشه‌های فقهی وزارت اطلاعات تحریر کرد که بسیار اثرگذار بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به تهدیدات علیه نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: خلاصه نوشته‌های آیت الله احمدی میانجی این بود که نظام اسلامی علاوه بر نظام اقتصادی و نظام سیاسی، به نظام اطلاعاتی نیز نیاز دارد و البته عزیزان ما در وزارت اطلاعات از راهنمایی‌های دیگر نیز بی‌نیاز نیستند و اگر دیروز راهنمایی‌های خود را از امام راحل می‌گرفتند، امروز از رهبر معظم انقلاب کسب فیض می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ویژگی سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی این است که پای بند به ارزش‌های اسلامی و ولایی است و از اطلاعات و دانش بومی استفاده می‌کند و بهره می‌برد و این همه کامیابی‌ها و موفقیت‌ها، به دلیل کسب فیض از محضر ولایت فقیه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی کاری انجام داده که تمام سیستم‌های اطلاعاتی دنیا انگشت به دهان مانده‌اند و این در سایه رهنمودهای امام راحل و راهبری مقام معظم رهبری است و انشاء‌الله همچنان این موفقیت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcgwq9x.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما