پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 27145
با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

مقام علمی و شخصیت برجسته آیت‌الله احمدی میانجی تجلیل شد

قم نيوز : قم نیوز: از مقام علمی و شخصیت برجسته آیت‌الله احمدی میانجی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و علما و فضلاء حوزه علمیه و اعضای جامعه اطلاعاتی تقدیر شد.
مقام علمی و شخصیت برجسته آیت‌الله احمدی میانجی تجلیل شد
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از سی سال مجاهدت‌های خاموش وزارت اطلاعات صبح امروز با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله مقتدایی، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام آشتیانی و احمد امیرآبادی فراهانی، استاندار قم و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، حجت‌الاسلام بنایی و جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) و علما و فضلاء حوزه علمیه قم و جمعی از اعضای جامعه اطلاعاتی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

مدیرکل اطلاعات استان قم در ابتدای این مراسم با تبریک سال روز تشکیل وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، اظهار کرد: مجاهدت های خاموش وزارت اطلاعات در سی سال گذشته سبب شده ‌تا ایران از امنیت بالایی در یک منطقه نا امن برخوردار باشد.

موسوی تصریح کرد: وزارت اطلاعات چشم بیدار نظام ولایت فقیه است و در این راستا، از رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما و فضلاء استفاده می‌کند.

وی افزود: در این همایش، از شخصیت آیت الله احمدی میانجی(ره) که با نگارش کتاب مبانی فقهی وزارت اطلاعات، در نظریه پردازی جامعه اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی ایفا کردند، تجلیل می‌شود.

‌استاندار قم، آخرین سخنران این همایش بود که در سخنانی از اهمیت اطلاعات در نظام جمهوری اسلامی سخن گفت و افزود: جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، در سی سال اخیر با چنان رشد و بالندگی ای مواجه بوده ‌که دشمنان انگشت به دهان مانده‌اند.

حجت‌الاسلام و السملمین صالحی منش تصریح کرد: تقدیر از این مجاهدت‌های خاموش باید به خوبی صورت گیرد زیرا امنیت خود را مدیون این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciwzar.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما