يکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 2740

فعالان عرصه حمل و نقل در قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان قم همزمان با روز حمل و نقل برگزار شد.
فعالان عرصه حمل و نقل در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، در نخستین روز از هفته حمل و نقل و راهداری، مراسم تقدیر و تجلیل از فعالان در عرصه حمل و نقل و راهداری استان قم شنبه شب در سالن همایش‌های سازمان ملی جوانان، با حضور مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های استان، راه و ترابری، راهداری، هلال احمر، اورژانس، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل استان، پلیس راه‌، راهنمایی و رانندگی، مدیران استانی و استاندار قم برگزار شد.

اهمیت راهداری و سلامت راه‌های استان قم از جمله مواردی است که باید از آن حمایت کامل شود چراکه استان قم با قرار گرفتن در کنار پایتخت و مراکز صنعتی کشور، توانسته است سهم ۷۰ درصدی انتقال محصولات وارداتی و صادراتی را به راه‌های خود اختصاص دهد و ورود سالانه حدود ۱۷ میلیون زائر به استان و خط اتصال ۱۷ استان کشور به یکدیگر، از جمله مواردی است که بر اهمیت راه‌های استان می‌افزاید.

اهمیت راه‌های استان سبب شده است که راهداری و پایانه حمل و نقل استان تلاش بسیار زیادی را در نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های استان انجام دهد و شب گذشته در نخستین روز از هفته حمل و نقل، تعدادی از این فعالان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

در ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۱ یعنی تنها سه سال پس از آغاز جنگ تحمیلی، دشمن با انباشت مواد مورد نیاز مردم در بنادر جنوبی کشور قصد داشت سیستم خدمات رسانی به مردم را مختل سازد که با دستور تاریخی امام خمینی(ره) خطاب به کارکنان بخش حمل و نقل، این افراد وارد عمل شدند و وظیفه توزیع و پخش کالاهای مورد نیاز مردم را برعهده گرفتند که از آن پس ۲۶ آذر ماه هر سال، روز گرامی داشت این رشادت غیور مردان عرصه حمل و نقل و راهداری کشور است.

این مراسم که پس از قرائت قرآن با سخنرانی مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های استان آغاز شد و با سخنرانی مسئولان راهداری، راهنمایی و رانندگی و در نهایت استاندار قم ادامه یافت و با تقدیر از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان به پایان رسید.

رانندگان نمونه حمل و نقل بین شهری، راهداران نمونه، رئیس پلیس راه‌های استان، کارمندان نمونه شرکت‌های مسافرتی و ... از جمله افرادی بودند که در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.e8wbjh8f79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما